گیر اس 2 در دو رنگ رز گلد و پلاتینیومی در CES 2016 رویت شد (بروزرسانی: تصویر رسمی)

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی نسخه‌ی رزگلد و پلاتینیومی ساعت هوشمند گیر اس ۲ منتشر شد، حال شنیده‌ها حکایت از این دارد که این ساعت هوشمند در رنگ‌های مورد نظر در CES 2016 رویت شده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

ساعت هوشمند گیر اس ۲ سامسونگ را باید بهترین محصول این کمپانی کره‌ای در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی از ابتدای فعالیت در این حوزه خواند. این ساعت هوشمند نظر مثبت بسیاری از منتقدین را برانگیخته، بطوریکه بسیاری این محصول را برتر از اپل واچ کاپرتینویی‌ها می‌خوانند. پس از انتشار شایعاتی در مورد احتمال معرفی نسخه‌ی رزگلد و پلاتینیومی گیر اس ۲ سامسونگ، حال شنیده‌ها حکایت از رویت این دو نسخه در نمایشگاه CES 2016 دارند.

براساس اطلاعات ارائه شده دو رنگ جدید گیر اس ۲ متعلق به نسخه‌ی کلاسیک گیر اس ۲ بوده و در صورت به حقیقت پیوستن این موضوع شاهد افزایش تنوع ساعت‌های هوشمند عرضه شده توسط این کمپانی خواهیم بود.

رنگ رز گلد سامسونگ گیر اس ۲

به نظر می‌رسد خریداران گجت‌های سامسونگ به این دو رنگ علاقه‌ی وافری دارند، چراکه کمپانی کره‌ای پیش از این نیز سابقه‌ی عرضه‌ی سایر محصولات خود در این دو رنگ را دارد. برای مثال می‌توان به گلکسی A و گلکسی اس ۶ اج پلاس اشاره کرد که در دو رنگ مورد نظر ارائه شده‌اند. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد سامسونگ پس از نصب بنر خود که این دو نسخه از ساعت هوشمند گیر اس ۲ را نمایش می‌دهد، از انجام این کار پشیمان شده، و بنر مورد نظر را برچیده است.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات