خودرو ولوو را با مایکروسافت بند 2 کنترل کنید

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
از امروز خودرو SUV ولوو مدل XC90 در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد و مایکروسافت نیز اعلام کرده که کاربر می‌تواند از طریق دستبند هوشمند مایکروسافت بند ۲ بر روی اتومبیل خود کنترل داشته باشد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

مایکروسافت و ولوو همکاری را آغاز کرده‌اند که طی آن کاربران خودروِ XC90 می‌توانند از طریق دستبند سلامت مایکروسافت بند 2 اموری مانند باز کردن قفل خودرو، روشن کردن خوردو، فعال کردن بخاری و همچنین مسیر یابی را از طریق دستورات صوتی انجام دهند.

برای جفت شدن خودرو با مایکروسافت بند کاربر باید اپلیکیشن اختصاصی ولوو با نام on Call را بر روی مایکروسافت بند ۲ نصب کند. پیش از این ولوو اپلیکیشن خود را برای پوشیدنی‌های مجهز به اندروید و همچنین اپل واچ ارائه کرده بود که امکانات مشابه‌ای را در اختیار کاربران پلتفرم‌های گوگل و اپل قرار می‌داد.

این اولین بار نیست که ولوو و مایکروسافت در این زمینه با یکدیگر همکاری می‌کنند؛ سال گذشته هم این دو کمپانی برای استفاده از هولولنز و بکار گیری آن‌ها برای هدایت خودرو نیز همکاری را شروع کردند. اما همکاری‌های قبلی این دو شرکت هنوز در قالب یک محصول عملی در اختیار کاربران قرار نگرفته است و این اولین بار است که یک محصول عرضه شده‌ی مایکروسافت با محصولات ولوو جفت می‌شوند.

اپلیکیشن اختصاصی ولوو برای مایکروسافت بند ۲ بهار امسال ارائه می‌شود.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات