شیائومی تیزر جدیدی از می بند 3 منتشر کرد

سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی در صفحه‌ی توییتر خود تیزر جدیدی از می بند ۳ منتشر کرده است که تصویر نسبتاً کاملی از ظاهر این دستبند سلامتی ارائه می‌دهد.
تبلیغات

شیائومی رسما اولین تیزر خود را برای نسل سوم می بند منتشر کرد. شرکت چینی در توییتر خود تصویری منتشر کرده است که شباهت زیادی به دستبندی دارد که مدتی پیش در مراسم رونمایی از گوشی گیمینگ بلک شارک در دست مدیر شیائومی یعنی لی جون دیدیم؛ البته تضمینی وجود ندارد که این گجت پوشیدنی به واقع می بند ۳ باشد؛ چراکه ظاهراً تغییرات، محدود به شیشه‌ی نمایشگر بوده و براساس تصویر، بند آن همچنان سیلیکونی است. اندازه‌ی نمایشگر مشابه نسخه‌ی قبلی می بند است و دکمه‌ی دایره‌ای شکلی در انتهای صفحه وجود دارد.

چندی پیش، هوانگ ونگ، مدیرعامل هوامی، تأیید کرد که می بند ۳ به‌زودی عرضه می‌شود. مدیرعامل شیائومی نیز چند هفته بعد با در دست داشتن نسخه‌ی غیر رسمی این دستبند در مراسم رونمایی بلک شارک حضور پیدا کرد. هوامی شریک شیائومی و تولیدکننده‌ی دستبندهای Mi Band برای این شرکت است. این دو شرکت تاکنون می بند ۱، می بند وان اس و می‌بند ۲ را راهی بازار کرده‌اند که در مورد آخر با توجه به قیمت ۲۷ دلاری دستگاه، توانستند سهم زیادی از بازار دستبندهای سلامتی را تصاحب کنند. هنوز اطلاع چندانی از مشخصات می بند ۳ در دست نیست؛ اما انتظار می‌رود همانند می بند ۲ شاهد ویژگی‌هایی مانند حسگر ضربان قلب و قیمت مقرون‌به‌صرفه و البته بلوتوث ۴.۲ باشیم. تقریباً دو ماه پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دستبند سلامتی مورد بحث با شماره مدل XMSH05HM مجوز استفاده از بلوتوث ۴.۲ را دریافت کرده است.

لی جون می بند 3

به جز موارد یادشده، تاکنون هیچ اطلاع دیگری مثلا در مورد باتری، ویژگی‌های نرم‌افزاری، روشنایی صفحه و ابعاد می بند ۳ در دست نیست. با این وجود می‌دانیم که خط مشی کلی شیائومی و هوامی در ساخت می‌ بند به کار بردن حداقل‌ها و ارائه‌ی محصولی سبک با قیمت پایین است.

هرچند تاریخ دقیق عرضه‌ی می بند ۳ مشخص نیست؛ اما با توجه به شروع اقدامات تبلیغاتی و بالا بردن اشتیاق کاربران ازطریق انتشار تیزر، به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد رونمایی از نسل سوم دستبندهای سلامتی پرطرفدار می بند باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات