جدیدترین ساعت هوشمند گارمین، مختص تازه واردان ورزش گلف

جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین ساعت هوشمند گارمین با امکانات مفیدی همچون ارائه ۴۱ هزار دوره آموزشی گلف، در اختیار تازه واردان این ورزش قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

تا به امروز گجت‌های پوشیدنی گارمین با قیمت‌های بالایی در اختیار بازیکنان باتجربه ورزش گلف قرار می‌گرفتند. در این مورد، خرید ساعت هوشمند Approach X40 گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود؛ اما اگر شما در این ورزش یک تازه وارد باشید، تکلیف چیست؟ در اینجا، پیشنهاد ما به شما استفاده از مدل Approach X10 است؛ مدل جدیدی از ساعت‌های هوشمند این برند که ۴۱ هزار دوره آموزشی این ورزش را با قیمت ۲۰۰ دلار (۱۶۰ یورو) در اختیار افراد کم‌تجربه قرار می‌دهد.

گارمین ایکس 10 / GARMIN X10

این دستگاه نیز امکاناتی از قبیل جی‌پی‌اس، صفحه نمایش یک اینچی و قابلیت اتصال به اپلیکیشن گارمین گلف برای رقابت با دوستان را در دسترس قرار می‌دهد. متاسفانه مشکل اصلی اپروچ ایکس ۱۰، عدم پشتیبانی از سنسور TruSwing است؛ از این رو اگر می‌خواهید عمل چرخش خود را کاملا بدون نقص انجام دهید، نیازمند اضافه کردن یک دنده گران قیمت خواهید بود.

گارمین ایکس 10 / GARMIN X10

این دستگاه پوشیدنی تا فشار ۵ اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاوم است؛ بدین معنی که می‌توانید با خیال راحت به همراه آن به زیر باران بروید. همچنین باتری آن با وجود روشن بودن جی‌پی‌اس دستگاه، به راحتی تا ۱۲ ساعت عمر مفید خواهد داشت. به احتمال زیاد X10 تا پیش از به اتمام رسیدن ماه ژانویه، یا هم زمان با جشنواره گلف در نیمه زمستان روانه بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات