بلاکس نسل جدید ساعت هوشمند ماژولار خود را در CES 2017 رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی بلاکس در CES 2018‌ جدیدترین نسخه‌ از ساعت هوشمند ماژولار خود را به نمایش گذاشت که در سال‌های اخیر سعی در تجاری سازی ایده‌ی اولیه آن با رونمایی از مدل‌های مختلف دارد.
تبلیغات

کمپانی بلاکس در جریان CES 2018 نسل جدید ساعت هوشمند ماژولار خود را به نمایش گذاشت. این کمپانی در سال‌های گذشته با عرضه‌ی نسخه‌های اولیه از ساعت هوشمند خود به جذب سرمایه پرداخته بود. این ساعت هوشمند ماژولار به گونه‌ای طراحی شده که با استفاده از ماژول‌های توسعه یافته برای آن می‌توان قابلیت‌های جدیدی را به این محصول اضافه یا از آن بسته نیاز حذف کرد.

همانطور که اشاره کردیم، Blocks نسل جدید ساعت هوشمند خود را در CES امسال رونمایی کرد. از ویژگی‌های جالب نسل جدید ساعت‌هوشمند بلاکس باید به پشتیبانی از اندروید اوریو و برخورداری از ماژول‌هایی اشاره کرد که برای مثال از دستیار صوتی هوشمند الکسای آمازون پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند قادر است تا با گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌های اپل ارتباط برقرار کند. ساعت هوشمند بلاکس از سنسور‌های مختلفی برخوردار است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سنسور دماسنج، رطوبت‌سنج، سنجش فشار هوا و ارتفاع‌سنج اشاره کرد. همچنین باید به برخورداری از جی‌پی‌اس، ال‌ای‌دی مربوط به نمایش اعلانیه‌ها و همچنین یک کلید هوشمند اشاره کرد.

ساعت هوشمند ماژولار بلاکس

پردازنده‌ی مورد استفاده در نسل جدید ساعت هوشمند بلاکس ساخت مدیاتک است که قادر است علاوه بر پشتیبانی نسخه‌ی جدید اندروید، از سنسور‌ها و ماژول‌های بیشتری نیز پشتیبانی کند. بلاکس اعلام کرده که در نظر دارد تا سنسور‌های بیشتری را از طریق ماژول‌های جدید در اختیار کاربران قرار دهد. از جمله‌ی این سنسور‌ها باید به پشتیبانی از سنسور سنجش کیفیت هوا، تشخیص دمای بدن در کنار سنسور‌های UV و NFC اشاره کرد. همچنین احتمال اضافه شدن سنسور‌های شناسایی فشار خون نیز به این ساعت وجود دارد.

قیمت تعیین شده برای این ساعت هوشمند ۲۴۹ دلار است و برای در اختیار گرفتن چهار ماژول بیشتر باید مبلغ ۱۴۰ دلار دیگر را نیز پرداخت کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات