ساعت هوشمند وان واچ اچ تی سی اسفند ماه معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
ساعت‌های هوشمند حالا مدت‌ها است که جای خود را در بین گجت‌های دنیای فناوری باز کرده‌اند. حالا و پس از مدت‌ها انتظار به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی نیز در راه بازار است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

برخلاف سایر تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند، اچ‌تی‌سی هنوز ساعت هوشمند خود را روانه بازار نکرده است. البته شایعات زیادی در مورد ساعت هوشمند این شرکت طی ماه‌های اخیر در محافل خبری مطرح بوده است. اما به نظر می‌رسد طی دو ماه آینده بالاخره اچ‌تی‌سی ساعت هشمند خود را به بازار معرفی خواهد کرد. 

طبق اعلام evleaks@ علاقمندان برند اچ‌تی‌سی بالاخره ساعت هوشمند خود را با نام One Watch خواهند داشت. این ساعت اوایل اسفند ماه معرفی خواهد شد ولی هنوز خبر دقیقی در مورد محل معرفی و قیمت آن منتشر نشده است. 

سال گذشته شایعاتی در مورد دایره‌ای بودن صفحه نمایش ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی شنیدیم و حالا متعجب نمی‌شویم اگر واقعا نمایشگر این ساعت دایره‌ای شکل باشد چرا که این روزها شمار ساعت‌های مجهز به نمایشگر دایره‌ای هر روز بیشتر می‌شود. طبق شایعات، ساعت هوشمند جدید اچ‌تی‌سی که دارای کد Halfbeak است به زودی معرفی خواهد شد. هنوز در مورد مشخصات سخت‌افزاری ساعت وان واچ خبر دقیقی منتشر نشده ولی به احتمال فراوان این ساعت به اندروید ور و نمایشگری با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ مجهز خواهد شد. 

از آنجا که کنگره جهانی موبایل ۳ تا ۶ اسفند برگزار می‌شود، احتمال می‌رود اچ‌تی‌سی ساعت هوشمند وان واچ را در این زمان معرفی کند. خیلی مشتاق هستیم که هر چه زودتر با ساعت هوشمند وان واچ آشنا شویم چرا که اچ‌تی‌سی مدت‌ها است که در حال توسعه این ساعت هوشمند جدید است. 

 اما یک نکته در این بین هنوز قابل توجه است؛ از زمانی که موج معرفی و عرضه‌ی ساعت‌های هوشمند به راه افتاد، شرکت‌هایی مثل سامسونگ و ال‌جی ساعت‌های هوشمند مختلفی را به بازار معرفی کرده‌اند، از سوی دیگر اپل با تأملی خاص و طبق سیاست خود برای ارائه محصولی بی کم و کاست با کمی تاخیر بالاخره اپل واچ را معرفی و به بازار عرضه کرد. این در حالی است که اچ‌تی‌سی هنوز حتی یک ساعت هوشمند را هم معرفی نکرده است. به نظر شما این مقدار تاخیر در معرفی ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی نشان از دقت نظر و تلاش این شرکت برای عرضه یک ساعت فوق‌العاده دارد یا از کم توانی این شرکت برای توسعه یک ساعت هوشمند مناسب خبر می‌دهد؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات