تگ هوئر ساعت هوشمند لوکس ۱٫۵۰۰ دلاری خود را با نام Carrera Connected معرفی کرد

دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
دقایقی پیش تگ هوئر در جریان برگزاری مراسمی در شهر نیویورک، ساعت هوشمند ۱٫۵۰۰ دلاری خود را معرفی کرد. این ساعت هوشمند Connected Watch نام داشته و اولین ساعت هوشمند این کمپانی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ور است.
تبلیغات

 تگ هوئر ساعت هوشمند خود را دقایقی پیش در جریان برگزاری کنفرانس معرفی این محصول، رونمایی کرد. Connected Watch اولین ساعت هوشمند این کمپانی مبتنی بر اندروید ور است. Connected Watch را باید تبلور قدرت و هنر ساعت‌سازی این کمپانی در زمینه‌ی ساخت ساعت‌های هوشمند خواند که البته برچسب قیمت ۱٫۵۰۰ دلاری آن نیز گویای همین موضوع است. از نظر مشخصات ظاهری Connected Watch بسیای از المان‌های ظاهری سری ساعت‌های کاررا تگ هوئر را به عاریه گرفته است. تگ هوئر اعلام کرده که تلاش فراوانی را به کار بسته تا ساعت هوشمندش شبیه به Connected، اولین ساعت مبتنی بر اندروید ور با قیمت بالای ۱٫۰۰۰ دلار موجود در بازار نشود.

هرچند در ساخت کاررا کانکتد از طلا استفاده نشده، اما تیتانیوم باعث شده تا این ساعت هوشمند جلوه‌ی خاصی داشته باشد. استحکام این ساعت هوشمند با توجه به استفاده از تیتانیوم بسیار بالا است. تگ هوئر اعلام کرده که کاربران می‌توانند با استفاده از ۶ بند متفاوت، ساعت هوشمند دلخواه خود را مورد استفاده قرار دهند. قطر قسمت اصلی این ساعت ۴۶ میلی متر است که آن را در زمره‌ی ساعت‌های هوشمند با اندازه‌ی بزرگ قرار می‌دهد.

از جمله‌ی مشخصات سخت‌افزاری این ساعت هوشمند باید به پردازنده‌ی اینتل مورد استفاده در آن اشاره کرد. برخلاف بسیاری از ساعت‌های هوشمند مبتنی بر اندروید ور که از پردازنده‌های توسعه یافته توسط کوالکام استفاده می‌کنند، تگ هوئر ترجیح داده تا از پردازنده‌ی اینتل استفاده کند. همچنین باید به صفحه‌ی نمایش لمسی پوشش داده شده با کریستال یاقوت و عمر باتری یک روزه‌ی این محصول اشاره کرد که می‌توان با داک مخصوص شارژ، جان دوباره‌‌ای به آن بخشید. از جمله‌ی قابلیت‌های دیگری که می‌توان در عموم ساعت‌های هوشمند نیز یافت، باید به ارتباط بلوتوث، وای-فای و میکروفون برای دریافت پیام‌های صوتی اشاره کرد. همچنین باید به دماسنج و نمایش جهت باد اشاره کرد. کاررا کانکتد از وجود حافظه‌ی داخلی ۴ گیگابایتی بهره می‌برد.

تگ هوئر سه واچ فیس یا رابط کاربر ساعت را برای محصول خود تهیه کرده که هر سه دارای درون‌مایه‌‌‌ی ساعت‌های آنالوگ هستند. این ساعت هوشمند از یک کرونوگراف بهره می‌برد که شامل سه نشان‌دهنده است. هر سه واچ فیس را می‌توان در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی مورد استفاده قرار داد. البته امکان نصب سایر واچ‌فیس‌هایی که در گوگل پلی استور نیز وجود دارد، برای این ساعت هوشمند پیش‌بینی شده است. تگ هوئر اپلیکیشن‌هایی کاربردی نظیر ساعت برای کوک کردن، کورنومتر و موارد دیگر را برای استفاده‌ی کاربران در نظر گرفته است. در آینده‌ی نزدیک کاربران قادر خواهند بود تا واچ فیس‌های طراحی شده توسط لئوناردو دی‌کاپریو و تام بردی را روی ساعت هوشمند خود مورد استفاده قرار دهند.

نکته‌ی جالبی که در مورد این ساعت هوشمند وجود دارد، پیشنهاد کمپانی در صورت عدم جلب رضایت کاربر در صورت خرید این ساعت هوشمند اندرویدی است. این کمپانی اعلام کرده در صورتی که کاربران پس از خرید این ساعت ۱٫۵۰۰ دلاری راضی نشده باشند، می‌توانند با پس دادن این ساعت، یک دستگاه ساعت آنالوگ را از این کمپانی دریافت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات