با کرونوس، ساعت خود را به ساعت هوشمند تبدیل کنید

جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
ساعت های هوشمند روز به روز بر روی مچ دست‌ افراد بیشتری بسته می‌شوند. اما هنوز این ساعت‌ها از نظر طراحی و جلوه‌ی ظاهری به خوبی ساعت‌ها کلاسیک نیستند. حال اگر ساعت کلاسیک به هوشمند تبدیل شود شرایط چطور خواهد بود؟ Chronos راه حل جالبی دارد. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

استقبال کاربران از ساعت‌های هوشمند تا جایی پیش رفته است که حتی سازندگان سوئیسی ساعت‌های کلاسیک نیز به ساخت نمونه‌های هوشمند روی آورده‌اند. با این حال ساعت‌های هوشمند فعلی از نظر ظاهری فاصله‌ بسیاری تا ساعت‌های جذاب کلاسیک دارند. در همین راستا Chronos راه حل خود را ارائه کرده است.

کرونوس از نظر امکانات بسیار محدودتر از تایزن، اندروید وِر یا واچ او‌اس است. کرونو که یک دیسک بسیار باریک است در قسمت پایین ساعت قرار می‌گیرد و می‌تواند از طریق لرزش (ویبره)، کاربر را از وجود اعلانیه یا هشدارها مطلع کند. علاوه بر این‌ها چند ابزارِ تحت نظر گیرنده‌ی سلامت نیز در آن جای داده شده است تا بتواند اطلاعات مربوط به گام‌های برداشته شده یا کالری سوزانده شده را به اطلاع کاربر برساند.

chronos watch

اپلیکیشن مربوط به این ابزار بر روی گوشی‌های اندرویدی و iOS قابل نصب است تا اطلاعات مربوط به حرکات ورزشی کاربر به گوشی منتقل شود و اعلانیه‌ها و هشدارها نیز بین گوشی و کرونوس همگام شوند.

کرونوس ۲.۵ میلی‌متر ضخامت و ۳۳ میلی‌متر قطر دارد. با هر بار شارژ این ابزار، ۳۶ ساعت می‌توان از استفاده کرد که نسبت به ساعت‌های هوشمند فعلی، زمان قابل قبولی محسوب می‌شود.

کرونوس با قیمت ۹۹ دلار روانه‌ی بازار می‌شود و البته  ۲۵۰ نفر اولی که این ابزار را تهیه می‌کنند تنها ۷۹ دلار پرداخت خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات