ال جی دو ساعت هوشمند GizmoGadget و GizmoPal 2 را برای کودکان عرضه می‌کند

سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
ایوان بلس یا همان فاش کننده‌ی نام آشنای EVLeaks@ با انتشار توییت جدیدی اطلاعاتی در رابطه با ساعت هوشمند جدید ال جی فاش کرده است. گجت‌‌های پوشیدنی جدید ال‌جی شامل دو ساعت هوشمند برای کودکان است .
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده توسط ایوان بلس، ال‌جی در نظر دارد تا دو ساعت هوشمند را برای کودکان توسط اپراتور مخابراتی ورایزن روانه‌ی بازار کند. این دو ساعت هوشمند GizmoPal 2 و GizmoGadget نام گرفته‌اند. انتظار می‌رود در آینده‌ی نزدیک شاهد عرضه و فروش این ساعت‌های هوشمند در فروشگاه آنلاین و فروشگاه‌های فیزیکی ورایزن باشیم. ساعت هوشمند گیزمو پال ساختار بسیار ساده‌ای دارد، بطوریکه از یک بلندگو و کلید سخت‌افزار تشکیل شده است. با استفاده از این ساعت هوشمند والدین می‌توانند فرزندان خود را تعقیب کنند. این مهم از طریق یک اپلیکیشن مخصوص قابلیت تماس دو طرفه و سیستم GPS که قادر است بصورت زنده اطلاعات مکانی را در اختیار والدین قرار دهد، امکان پذیر شده است.

براساس اطلاعات ارائه شده این دو ساعت هوشمند در تاریخ ۱۲ نوامبر توسط ورایزن بصورت رسمی معرفی خواهند شد. همانطور که اشاره کردیم با استفاده از این ساعت‌های هوشمند والدین قادر خواهند بود تا فرزندان خود را بصورت لحظه به لحظه روی نقشه تعقیب کرده و همچنین بتوانند با استفاده از این دستگاه بصورت آنی با کودکان خود تماس صوتی برقرار کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات