اچ تی سی عرضه‌ دستبند هوشمند Grip را برای دومین بار تا ۲۰۱۶ به تعویق انداخت

دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی بار دیگر عرضه‌ی دستبند هوشمند خود را که گریپ نام دارد، به تعویق انداخت . این برای دومین بار است که تایوانی‌ها عرضه‌ی دستبند هوشمند خود را پس از معرفی به تاخیر می‌اندازند.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی عرضه‌ی دستبند هوشمند گریپ را که برای ساخت آن با کمپانی Under Armur همکاری کرده، تا سال ۲۰۱۶ به تعویق انداخت. قرار بود تایوانی‌ها این دستبند هوشمند را در طول سال جاری میلادی روانه‌ی بازار کنند.

از مشخصات فنی این دستبند هوشمند که قرار است با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه شود، می‌توان به صفحه‌ی نمایش لمسی و سنسور موقعیت یاب ماهواره‌ای اشاره کرد. اچ‌تی‌سی در ماه جولای برای اولین بار این پروژه را به تاخیر انداخت و اعلام کرد که گریپ اواخر سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد. این کمپانی دلیل این تاخیر را انجام آزمایش‌های متعدد با استفاده از این دستبند هوشمند و دریافت باخوردهایی می‌داند که اچ‌تی‌سی را بر آن داشته تا عرضه‌ی این ساعت هوشمند را به تاخیر بیاندازد. البته دومین دلیل تاخیری عرضه‌ی دستبند هوشمند اچ‌تی‌سی، مربوط به پلتفرم یکپارچه‌ی تندرستی (Connected Fitness) این شرکت است. تایوانی‌ها اعلام کرده‌اند که در سیاست جدید خود تصمیم گرفته‌اند تا با همکاری Under Armoour، یک اکوسیستم یکپارچه را برای گجت‌های پوشیدنی ایجاد کنند.

اچ‌تی‌سی تلاش می‌کند تا با عرضه‌ی این دستبند هوشمند در کنار هدست واقعیت مجازی Vive VR، دامنه‌ی محصولات خود را متنوع‌تر از پیش کند. تایوانی‌ها در سال‌های اخیر سود چندانی را از حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند به جیب نزده‌ و حتی گزارش مالی این کمپانی در فصل‌های مختلف نشان از این دارد که وضعیت کمپانی رفته رفته بدتر از پیش می‌شود. البته ورود به حوزه‌هایی نظیر گجت‌های پوشیدنی هیچ تضمینی برای موفقیت دوباره‌ی اچ‌تی‌سی نیست، چراکه برای مثال هدست‌های واقعیت مجازی هنوز راه درازی تا تبدیل شدن به یک محصول بالغ دارند. در مورد دستبند‌های هوشمند نیز، اچ‌تی‌سی باید رقابت با محصولات بسیار قدرتمندی را در نظر داشته باشد.

نظر شما در خصوص محصولات اچ‌تی‌سی در حوزه‌ی گجت‌های هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات