سامسونگ اپلیکیشن Samsung Gear را برای استفاده از گیر اس 2 با تلفن‌های دیگر اندرویدی منتشر کرد

شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
یک روز پس از ارائه ساعت گیر اس ۲ سامسونگ به بازارهای جهانی، این کمپانی اپلیکیشن Samsung Gear یا همان Gear Manager را برای همه تلفن‌های هوشمند به مجهز به اندروید ۴.۴ کیت‌کت به بالا ارائه کرده است.
تبلیغات

دیروز ساعت هوشمند گیر اس ۲ سامسونگ روانه بازار برخی کشورها شد و به زودی علاقه‌مندان به این محصول در کشورهای دیگر نیز می‌توانند آن را خریداری کنند. این محصول متفاوت فقط با تلفن‌های ساخت خود این کمپانی کره‌ای سازگار نیست و از آن می‌توان در کنار همه تلفن‌های هوشمند با اندروید ۴.۴ یا بالاتر استفاده کرد. کاربران برای پیکربندی تنظیمات و قابلیت‌های مختلف این ساعت نیاز به اپلیکیشن Gear Manager دارند و به همین دلیل سامسونگ این اپلیکیشن را برای استفاده در تلفن‌های اندرویدی دیگر نیز در پلی استور ارائه کرده است.

با نصب این اپلیکیشن کاربران می‌توانند تقریبا به همه ویژگی‌های مهم این ساعت هوشمند روی تلفن‌هایی به غیر از گلکسی‌های سامسونگ نیز دسترسی داشته و تجربه مشابهی داشته باشند، اما به هر حال برخی قابلیت‌ها نیز ویژه تلفن‌های گلکسی است و تنها در صورت جفت شدن ساعت با آنها قابل دسترس است. به عنوان مثال اگر کاربری تمایل داشته باشد از سرویس سامسونگ پی برای پرداخت استفاده کند، باید حتما این ساعت را با تلفن کلکسی استفاده کند. می‌توانید هم اکنون این اپلیکیشن را در پلی استور گوگل دانلود کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات