پبل Time Round معرفی شد؛ سبک ترین و نازک‌ ترین ساعت هوشمند دنیا

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
یکی از مشکلاتی که برخی ساعت‌های هوشمند امروزی دارند این است که چندان شبیه به ساعت‌های عادی نیستند. این ساعت‌ها یا خیلی کلفت هستند یا خیلی سنگین هستند یا خیلی مربعی هستند؛ به نحوی که از نظر شکل ظاهری یا ابعادی با ساعت‌های عادی بازار متفاوت به نظر می‌آیند. ولی شرکت پبل مدل Time Round را برای برطرف ساختن این نقیصه معرفی کرده است.
تبلیغات

پبل Time Round قرار است لقب سبک‌ترین و نازک‌ترین ساعت هوشمند دنیا را یدک بکشد. اریک میجیکوفسکی- مدیر عامل شرکت Pebble در این مورد می‌گوید:

ساعت Time Round‌ که از امروز به قیمت ۲۵۰ دلار برای پیش خرید در دسترس است، سبک‌ترین و نازک‌ترین ساعت هوشمند بازار بوده و از نظر وزن و ابعاد شبیه ساعت های عادی بازار است.

این ساعت هوشمند که دارای نمایشگر دایره‌ای  و رنگی با فناوری e-paper است ضخامت ۷.۵ میلیمتری و وزن ۲۸ گرمی دارد؛ این در حالی است که اپل واچ با نمایشگر ۴۲ میلیمتری خود، دارای ضخامت ۱۰.۵ میلیمتری و وزن ۳۰ گرمی است.  درست مثل اپل واچ، ساعت هوشمند Time Round  هم در دو سایز به بازار عرضه می‌شود.  ولی به جای این که مثل اپل واچ شاهد دو ساعت با اندازه نمایشگرهای متفاوت باشیم، پبل تصمیم گرفته تا ساعت‌های خود را با دو سایز بند متفاوت عرضه کند؛ بند ۲۰ میلیمتری و بند ۱۴ میلیمتری. ساعت جدید پبل دارای بدنه‌ای فلزی است.

این ساعت نیز مانند مدل‌های Time  و Time Steel به سیستم‌عامل مخصوص شرکت پبل مجهز شده است و با آیفون و اندروید سازگا ر است. در این ساعت می‌توان اعلاناتی برای مواردی مانند پیغام‌ها و تماس‌ها و البته اعلانات نرم‌افزارها را دریافت کرد.

pebbletimeround 4.0

 یکی از ویژگی‌های بارز ساعت هوشمند Time Round نرم‌افزارهای زیادی است ک شرکت پبل برای آن تدارک دیده و از بین آنها می‌توان به ESPN، Weathe Channel، Uber  و غیره اشاره کرد.

نمایشگر e-paper‌این ساعت از فناوری نمایشگر انعکاسی بهره می‌برد که در آن به کمک منابع نور خارجی نظیر خورشید یا چراغ مطالعه می‌توان نمایشگر روشن‌تری هم داشت. 

pebbletimeround 14.0

اما این نازک‌تر شدن ساعت هوشمند جدید پبل چندان هم بی هزینه نبوده و باعث شده تا عمر باتری ساعت Time Round به خوبی مدل‌های قبلی نباشد. برای مثال در شرایطی که مدل Pebble Time با یکبار شارژ نیاز کاربر را ا یک هفته برطرف می‌کرد، مدل Time Round تنها تا دو روز شارژ ارائه می‌دهد.

pebbletimeround 18.0

ولی پبل مدعی است که در عوض در این مدل از فناوری شارژ سریع بهره برده که به کمک آن تنها با ۱۵ دقیقه شارژ ساعت می‌توان به مدت یک روز از آن استفاده کرد که واقعا فوق‌العاده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات