کمپانی Omate ساعت‌های هوشمند +TrueSense و trueSense-i را معرفی کرد

دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Omate از جمله‌ی برندهایی است که در زمینه‌ی طراحی و تولید ساعت‌های هوشمند و بطور کل گجت‌های پوشیدنی فعالیت می‌کند. این کمپانی با محصولات سری TrueSense شناخته می‌شود که حال نسل جدید ساعت‌هوشمند خود را با عنوان +TrueSense معرفی کرده است.
تبلیغات

Omate امروز نسل جدید ساعت‌هوشمند اندرویدی خود را با عنوان +TrueSense معرفی کرده است که از نظر ظاهری مشخصات آن مشابه نسل پیشین این محصول است. اُمیت ترجیح داده تا در نسل جدید ساعت‌هوشمند خود به جای بهره‌گیری از اندروید وِر، از نسخه‌ی کامل سیستم عامل گوگل، استفاده کند. در این ساعت هوشمند از اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی در کنار رابط کاربری OUI ۳.۰ بهره گرفته شده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط اُمیت ساعت هوشمند این کمپانی با اپلیکشن‌های اندرویدی سازگار است.

مشخصات فنی این ساعت هوشمند به ترتیب شامل صفحه‌ی نمایش ۱.۵۴ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل، حافظه‌ی رم یک گیگابایتی، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۷۰۰ میلی امپر ساعتی است. همچنین باید به وجود میکروفون، بلندگو، پشتیبانی از ارتباط بلوتوث و بی‌سیم، جی‌پی‌اس، مغناطیس سننج و ژیروسکوپ اشاره کرد. این ساعت هوشمند از یک ساختار فلزی در کنار روکش یاقوت کریستال بهره می‌برد.

TruSenseInt

ساعت هوشمند +TrueSense از وجود یک سنسور سنجش فعالیت‌های ورزشی با عنوان Bosch BH160 نیز بهره می‌برد که با استفاده از آن می‌توان تعداد قدم‌ها را در حالتی که باتری دستگاه در وضعیت مطلوبی باشد، سنجیده شود. قیمت این محصول ۱۶۹ دلار تعیین شده است.

اُمیت ساعت هوشمند دیگری را با عنوان TrueSense-i معرفی کرده که با وجود بهره‌گیری از دوربین، صفحه‌ی نمایشی را با رزولوشن ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل با خود به همراه دارد. این ساعت هوشمند اندروید ۴.۴ را به همراه داشته و می‌توان در هر دو نسخه صفحه‌ی نمایش ساعت را از طریق اپلیکیشن اندرویدی گو پرو، به عنوان نمایشگر این دوربین استفاده کرد. قیمت این نسخه ۱۴۹ دلار تعیین شده است. پیش فروش ساعت‌های اُمیت از ۲۲ سپتامبر تا ۳۱ اکتبر در وب‌سایت این کمپانی برقرار بوده و علاقمندان می‌توانند گزینه‌ی مورد نظر خود را خریداری کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات