تام تام ساعت‌های سری اسپارک را در ایفا ۲۰۱۵ معرفی کرد

دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ شرکت TomTom از مدل‌های متنوع ساعت Spark رونمایی کرد که مجهز به GPS، سنسور ضربان قلب و حافظه داخلی برای ذخیره موسیقی هستند و می‌توانند حدود ۵۰۰ آهنگ را در خود ذخیره کنند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هرچه اندازه گوشی‌های هوشمند بزرگ‌تری می‌شود استفاده از آن ها سخت‌تر می‌گردد از این رو برخی کاربران ترجیح می دهند تا ابزارهای هوشمند دیگری را هم برای بهبود امور روزانه خود مورد استفاده قرار دهند و بطور مطلق متکی به گوشی هوشمند خود نباشند. در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ شرکت TomTom از ساعت Spark رونمایی کرد که مجهز به GPS و حافظه داخلی ۳ گیگابایتی است که می‌تواند حدود ۵۰۰ آهنگ را در خود ذخیره کند و کاربر در هنگام دویدن و ورزش به این آهنگ‌ها گوش دهد. برای گوش دادن به موسیقی هم می‌توانید از هدفون‌های بلوتوثی استفاده کنید.

البته بصورت پیش فرض میکس ۳۰ دقیقه‌ای از آهنگ های انرژی‌زا که انگیزه ورزش و دویدن را بیشتر می‌کنند در این ساعت ارائه شده است که توسط شرکتی در لندن که بطور اختصاصی بر روی موسیقی‌های مربوط به رقص فعالیت می‌کند گلچین شده است.

سری ساعت‌عای اسپارک شامل ۶ مدل است و همه این مدل ها دارای ویژگی‌هایی نظیر GPS، پایش فعالیت‌های روزانه (قدم‌ها، مسافت طی شده، کالری‌های سوزانده شده، دقیقه‌های فعالیت)، پایش خودکار خواب، بلوتوث برای ارتباط با گوشی‌های هوشمند و البته ضدآب بودن در حدی که بتوانید از ساعت در زیر دوش حمام یا در استخر استفاده کنید. تام تام اعلام کرده است که تا پایان سال ۲۰۱۵ مدلی که  اعلانات گوشی هوشمند و البته پاش مداوم ضربان قلب را اعلام می‌کند به بازار عرضه خواهد کرد.

مدل Spark Cardio فقط سنسور اپتیکال ضران قلب دارد علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده در بالا دارد. مدل Spark Music سنسور ضربان قلب ندارد ولی ۳ گیگابایت حافظه داخلی برای آهنگ‌های مورد علاقه کاربر دارد.

از بین ۶ مدل عرضه شده کامل ترین مدل TomTom Spark Cardio + Music است که علاوه بر پایش ضربان قلب حافظه داخلی ۳ گیگابایتی نیز برای موسیقی‌های دلخواه شما دارد و به همراه آن هدفون بلوتوثی نیز ارائه می‌شود.  البته تام تام نرم افزار MySports ‌خود را نیز برای استفاده بهتر از داده‌هایی که این ساعت در اختیار کاربرش می‌گذارد ارائه کرده است. TomTom Spark Cardio + Music با قیمت ۱۹۰ پوند برای پیش خرید در انگلستان عرضه شده است و از اول ماه اکتبر در آمریکا نیز با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه می‌شود.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات