گزارش‌ها از معرفی ساعت هوشمند جدید ال جی خبر می‌دهند

چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
اگر ساعت هوشمند ال جی تاکنون نتوانسته نظر مساعد شما را جلب کند، پس احتمال اینکه نسل جدید این ساعت‌ها بتواند شما را به خود جلب کند کم نیست. با ما برای آشنایی با قابلیت‌های جدید این ساعت همراه شوید.
تبلیغات

 ال جی این روزها سخت مشغول تهیه و تولید ساعت هوشمندی است که هم دل کاربران کلاسیکش را برباید و هم کاربران ورزشکار را به خود جلب کند. در حالی که چند روزی از معرفی ساعت Urbane Luxe ال جی با بدنه‌ی طلا و بند چرمی سوسمار نگذشته است، خبرها از معرفی یک ساعت هوشمند دیگر توسط این شرکت می‌دهند. 

از  این ساعت هوشمند که هنوز نام مشخصی برای آن اعلام نشده است، اطلاعات اندکی توسط گزارش Android Police که از زبان  دو منبع معتبر نقل شده، به بیرون درز پیدا کرده است. یکی از مشخصات به بیرون درز پیدا کرده، وجود دکمه‌های جدید را در این ساعت تایید می‌کند. با توجه به شایعات، این ساعت دارای یک دکمه‌ی اصلی در سمت راست و دو دکمه دیگر در سمت دیگر که با زاویه 45 درجه در کناره ‌های ساعت قرار گرفته‌اند و شباهت بسیاری به ساعت‌های ورزشی دارند، وجود خواهد داشت. همچنین گفته شده که ساعت جدید ال جی قرار است طراحی چشم نوازی را با استفاده از مواد مرغوب در بدنه همچون ترکیبی از فلزات متالیک پولیش شده و صیقلی شده ارائه دهد.

هر چند هنوز برای قضاوت خیلی زود است، ولی با توجه به توضیحات ارائه شده در این گزارش به نظر می‌رسد که با یک ساعت هوشمند ورزشی روبرو خواهیم بود. اما از سوی دیگر دور از انتظار نیست که ال جی مدل‌های مختلف این ساعت را برای سلیقه‌های مختلف تولید و روانه بازار کند. به هر حال برای روشن تر شدن موضوع، باید منتظر بمانیم و ببینیم که طی چند روز آینده شایعات پیرامون ساعت هوشمند جدید ال جی در نمایشگاه IFA برلین به واقعیت خواهد پیوست یا خیر. 

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات