موتورولا نسل جدید موتو 360 را به همراه موتو 360 اسپورت معرفی کرد

چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹
مطالعه 3 دقیقه
موتورولا سال گذشته اولین ساعت هوشمند به شکل دایره را روانه‌ی بازار کرده بود. این کمپانی دقایقی پیش نسل جدید موتور ۳۶۰ را به همراه موتو ۳۶۰ اسپورت معرفی کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

موتورولا دقایقی پیش نسل جدید موتو ۳۶۰ را به همراه موتور ۳۶۰ نسخه‌ی اسپورت معرفی کرد. موتورولا در نسل جدید ساعت هوشمند خود همچنان به فرم فکتور دایره وفادار مانده است. البته باید به این موضوع اشاره کرد که امسال موتورولا نسخه‌ی کوچک‌تر را نیز به موتو ۳۶۰ اضافه کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده، موتو ۳۶۰ (۲۰۱۵) از نظر عملکرد و مصرف باتری در مقایسه با نسل اول شاهد بهبود‌هایی بوده است.

همانطور که اشاره کردیم موتورولا نسل جدید موتو ۳۶۰ را در دو سایز روانه‌ی بازار خواهد کرد. موتو ۳۶۰ بزرگ‌تر ۴۶ میلی‌متر بوده و نمونه‌ی کوچک‌تر نیز ۴۲ میلی‌متر خواهد بود. موتورولا موفق شده تا در نسل جدید ساعت هوشمند، نسبت صفحه‌ی نمایش به کل پنل جلویی ساعت را به لطف کاهش حاشیه‌ها بیش از پیش افزایش دهد.

Moto360 1

یکی دیگر از قابلیت‌های جدیدی که به موتو ۳۶۰ جدید اضافه شده، Quick Release Bands نام گرفته است. با استفاده از این قابلیت می‌توان به راحتی بند‌های دلخواه خود را در کسری از ثانیه روی ساعت هوشمند خود ببندیم. مکانیزم مورد استفاده توسط موتورولا در موتو ۳۶۰ (۲۰۱۵) تا حدودی شبیه به سیستمی است که اپل در ساعت هوشمند خود مورد استفاده قرار داده است.

Moto360 2

با توجه به قابلیت تعویض آسان بندها، موتورولا مجموعه‌ای از بند‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف برای بانوان در نظر گرفته است. در صورتی که تعویض بندها نمی‌تواند شما را راضی کند، موتورولا امکان تغییرات اساسی در ساعت هوشمند را با استفاده از Moto Maker برای کاربران در کشورهای آمریکا، مکزیک، بریتانیا، فرانسه و آلمان مهیا کرده است.

Moto360 3

 موتورولا در کنار موتور ۳۶۰ (۲۰۱۵) نسخه‌ی جدیدی از ساعت هوشمند خود را با عنوان موتو ۳۶۰ اسپورت معرفی کرده است. این ساعت هوشمند از قابلیت‌هایی نظیر جی پی اس برخوردار است که با استفاده از آن می‌توان میزان مسافت طی شده را در کنار اطلاعاتی دیگری نظیر سرعت را نیز اندازه‌گیری کرد.

Moto360Sport

از جمله‌ی قابلیت‌های دیگر موتو ۳۶۰ اسپورت باید به سنسور سنجش ضربان قلب اشاره کرد. تفاوت موتو ۳۶۰ با نسخه‌ی اسپورت در بکارگیری صفحه‌ی نمایش موسوم به AnyLight در نسخه‌ی اسپورت است که خوانایی آن در محیط‌های پرنوری نظیر فضای باز و زیر آفتاب بسیار بالاتر است. موتو ۳۶۰ قادر است تا برای ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب مقاومت کند.

علاقمندان در آمریکا می‌توانند نسل جدید ساعت هوشمند موتورولا را از امروز پیش خرید کنند. براساس اطلاعات ارائه شده قیمت موتو ۳۶۰ (۲۰۱۵) از ۳۰۰ دلار آغاز و تا ۴۳۰ دلار ادامه خواهد داشت. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه‌ی موتو ۳۶۰ اسپورت و همچنین قیمت آن ارائه نشده است.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات