سونی جذب سرمایه برای تولید ساعت هوشمند Wena Wrist را آغاز کرد

دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش سونی سرویس First Flight را برای جذب سرمایه‌ی مورد نیاز پروژه‌های کارمندانش راه‌اندازی کرد. حال این سرویس محصول خود را برای جذب سرمایه قرار داده که یک ساعت هوشمند به نام Wena Wrist است.
تبلیغات

چندی پیش سونی سرویسی را برای جذب سرمایه به منظور تولید انبوه پروژه‌هایی که در این سرویس قرار داده شده، راه اندازی کرد. این سرویس به منظور شناسایی و سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های کارمندان سونی به راه افتاده تا از این طریق شاید سونی دوباره به روزهای خوب گذشته بازگردد. در حال حاضر ساعت هوشمندی با نام Wena Wrist در این وب‌سایت قرار گرفته است. Wena برگرفته از عبارت Wear Electronics Naturally است. در ظاهر این ساعت هوشمند شبیه به ظاهر ساعت‌های کلاسیک است. تولیدکندگان ونا روی سه قابلیت در این ساعت‌هوشمند تاکید کرده‌اند: امکان استفاده از کیف پول الکترونیک مطابق با استاندارهای فلیکای ژاپن، اعلانیه‌ها از طریق ویبره و چراغ ال‌ای‌دی تعبیه شده روی بند ساعت و ثبت اطلاعات مرتبط با فعالیت‌های ورزشی. با استفاده از این ساعت‌هوشمند و اپلیکیشن توسعه یافته برای آن در iOS، می‌توان اطلاعات ثبت شده توسط این ساعت هوشمند را کنترل کرد.

SonyWena Int

این ساعت هوشمند در دو نسخه طراحی شده که یکی از ظاهر کرونوگراف با نمایش ساعت، دقیقه و ثانیه بصورت جداگانه برخوردار است، در حالی که نسخه‌ی معمولی ظاهری شبیه به ساعت‌های کلاسیک با عقربه‌های بزرگ دارد. هر دو نسخه دارای اندازه‌ی ۴۲ میلی متری هستند. براساس اطلاعات ارائه شده باتری این ساعت‌های هوشمند قادر است تا سه روز انرژی مورد نیاز را تامین کند.

انتظار می‌رود این ساعت هوشمند از ماه مارس یا آوریل سال آینده‌ی میلادی با قیمت ۲۸۷ دلار برای نسخه ی معمولی و ۵۷۶ دلار برای نسخه‌ی کرونوگراف‌دار روانه‌ی بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات