ال‌جی نسخه‌ی طلایی ساعت Watch Urbane را در ایفا 2015 معرفی می‌کند

یک‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایت Android Pit که یکی از منابع خبری معتبر به شمار می‌رود، امروز اعلام کرده کمپانی کره‌ای ال‌جی قصد دارد در جریان رویداد ایفا 2015 برلین، نسخه‌ی طلایی ساعت Watch Urbane را با طلای ۲۳ عیار معرفی کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 در این ساعت هوشمند ال‌جی که از یک صفحه‌ی گرد بهره می‌برد، به جز طلا از پوست تمساح نیز استفاده خواهد و برچسب قیمتی آن ۱۲۰۰ دلار است. البته به نظر می‌رسد این قیمت برای یک ساعت هوشمند کمی گران باشد؛ ولی همچنان از ساعت اپل واچ با طلای ۱۸ عیار که با قیمت ۱۰ هزار دلار به فروش می‌رسد، ارزان‌تر خواهد بود. فعلا گفته می‌شود این ساعت با همکاری یکی از جواهر فروشی‌های معتبر وارد بازار آمریکا خواهد شد و هنوز مشخص نیست از کدام قطعات جواهرات در این ساعت استفاده می‌شود. ضمن اینکه در این گزارش مشخص شده امکان فروش آنلاین این محصول نیز وجود دارد.

LG Watch Urbane Gold Edition KK

برای یادآوری شما باید بگوییم ساعت اوربان واچ به یک نمایشگر ۱.۳ اینچی P-OLED با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل، پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای اسنپدراگون 400 با فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز، ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی eMMC مجهز شده و ابعاد آن ۱۰.۹ در ۵۲.۲ در ۴۵.۵ میلی‌متر است. این ساعت هوشمند از یک باتری ۴۱۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و سنسورهای آن شامل ژیروسکوپ، شتاب‌سنج و قطب‌نمای ۹ جهته، بارومتر و سنسور سنجش ضربان قلب است و توانسته گواهینامه IP67 ضد آب و ضد گرد و غبار را اخذ کند.

رقیب اصلی ساعت گران قیمت ال‌جی را باید Carrera Wearable 01 تگ هوئر بدانیم که ۱۴۰۰ دلار قیمت دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات