تصاویر جدیدی از موتو 360 جدید روی دست یکی از کارکنان لنوو منتشر شد

شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
در روزهای اخیر انتشار تصاویر و اطلاعات مرتبط با نسل جدید موتو ۳۶۰ بسیار افزایش یافته است، از این‌رو می‌توان انتظار داشت تا این ساعت هوشمند در آینده‌ی نزدیک معرفی شود. آخرین تصویر منتشر شده از این ساعت هوشمند، آن را روی دست یکی از کارکنان لنوو نشان می‌دهد.
تبلیغات

 تصویر جدیدی از موتو ۳۶۰ موتورولا فاش شده که این ساعت هوشمند را روی دست یکی از کارکنان نشان می‌دهد، از این رو انتظار می‌رود در آینده‌ی نزدیک شاهد رونمایی از نسل جدید ساعت هوشمند این کمپانی باشیم. ماه آینده‌ی میلادی، یک سال از زمان معرفی موتو ۳۶۰ می‌گذرد و از این‌رو انتظار می‌رود نسل بعدی این ساعت هوشمند نیز معرفی شود.

تصاویر جدید در جریان برگزاری مراسمی به مناسبت رونمایی از وایب شات که روز جمعه برگزار شد، در اندونزی ثبت شده است. طی این مراسم، دیلون یه، قائم مقام لنوو در آسیا و اقیانوسیه، نسل جدید موتو ۳۶۰ را در دست داشت. یکی از نکات جالب توجه در این خصوص، تایید این موضوع از سوی خود یه بود. از جمله‌ی مواردی که در مورد موتور ۳۶۰ مطرح شده، انتقال کلید فیزیکی ساعت از محل قرارداشتن ساعت ۳، به ساعت ۲ است.

Lenovo executive Dillon Ye is caught wearing the Motorola Moto 360 2.jpg

دیلون به این موضوع اشاره کرده که این ساعت هوشمند در اندونزی نیز عرضه خواهد شد. براساس اطلاعات پیشین منتشر شده، موتو ۳۶۰ در دو نسخه روانه‌ی بازار خواهد شد. نسخه‌ی S با اندازه‌ی ۳۸ میلی‌متری با باتری ۲۷۰ میلی آمپر ساعتی و نسخه‌ی L با اندازه‌ی ۴۲ میلی‌متر و باتری ۳۷۵ میلی آمپر ساعتی همراه خواهد شد. صفحه‌ی نمایش ۱.۵۶ اینچی این ساعت هوشمند رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسلی خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات