گوگل پشتیبانی از واچ فیس‌های تعاملی را برای اندروید ور فراهم کرد

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل امروز از ویژگی جدیدی با نام واچ فیس‌های تعاملی برای اندروید وِر رونمایی کرد که به واسطه‌ی آن می‌توان ظاهر ساعت اندرویدی را سفارشی سازی کرده و قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه کرد.
تبلیغات

گوگل از واچ فیس‌های تعاملی برای اندروید وِر رونمایی کرد. تمامی ساعت‌های هوشمند اندروید وِر از هفته‌های آتی بروزرسانی مربوط به این واچ فیس‌ها را دریافت خواهند کرد. همان طور که از نام آن مشخص است، واچ فیس‌های تعاملی ویژگی‌های جدیدی را به ساعت‌های اندروید وِری اضافه می‌کند که تعامل با ساعت را تسهیل می‌دهد.

در حال حاضر، سه واچ فیس تعاملی با نام‌های Bits, Together و  Under Armour برای ساعت‌های اندروید وِر در نظر گرفته شده است. واچ فیس بیتس به کاربر این امکان را می‌دهد علاوه بر نگه داشتن اطلاعات دلخواه در صفحه اول ساعت، اطلاعات مربوط به زمان، تماس‌های از دست رفته، ایمیل‌های جدید، وضعیت باتری، بورس، قرار ملاقات‌های آتی و غیره را نیز به آن اضافه کنند. واچ فیس Together هم ظاهر نمایشگر ساعت را به فضایی برای اشتراک گذاری تبدیل می‌کند؛ در این حالت کاربر می‌تواند ساعت خود را با ساعت دوستان خود متصل کرده و فایل‌هایی مانند تصاویر، شکلک‌ها و فعالیت‌ها را با آن‌ها به اشتراک بگذارند. واچ فیس Under Armour هم به طور مکرر وضعیت سلامتی کاربر را چک می‌کند.

ویدئوی زیر دموی مربوط به واچ فیس‌های تعاملی اندروید وِر است:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات