اپل واچ هک شد: نصب پوسته‌های مختلف روی ساعت اپل

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
شرکت اپل با اینکه قابلیت‌های مفید بسیاری را در ساعت هوشمند خود تعبیه کرده، اما با این حال نمی‌توان واچ فیس‌های دلخواهی را بر روی آن نصب کرد. از این‌رو یکی از توسعه دهندگان با هک کردن این ساعت، توانست واچ فیس‌های مختلفی را در آن اجرا کند.
تبلیغات

در نسخه‌ی دوم WatchOS، اپل دسترسی کاربران را به تنظیمات اپل واچ بیشتر کرده و تقریبا کاربران می‌توانند آن را سفارشی سازی کنند. اما متاسفانه این کمپانی هنوز اجازه نداده تا بتوان واچ فیس‌های دلخواه را بر روی ساعت نصب کرد؛ بنابراین تنها واچ فیس‌هایی که اپل تعیین کرده را می‌توان به کار برد. 

اخیرا یکی از توسعه دهندگان مشهور آی‌اواس به نام Sood ویدئویی را در توییتر منتشر کرده که در آن واچ فیس‌های دلخواه خود را در اپل واچ اجرا کرده است. وی علاوه بر این، نشان داده که چگونه می‌توان واچ فیس‌های مختلفی را برای اجرا در اپل واچ سفارش سازی کرد. اگر توسعه دهندگان این امکان را داشتند که بتوانند واچ فیس‌های مختلفی را توسعه دهند، در این حالت کاربران یک دسترسی جدیدی را برای سفارشی سازی اپل واچ خود داشتند.

این توسعه دهنده کد مربوط به شخصی سازی واچ فیس‌ها را در گیت‌هاب قرار داده که کاربران می‌توانند توسط آن واچ فیس‌های مختلفی را در اپل واچ خود نصب کنند. فقط این نکته را به خاطر داشته باشید که شخصی سازی دستگاهی که شرکت سازنده این امکان را به طور پیش فرض ارائه نداده، امکان دارد به دستگاه آسیب برساند. برای نصب واچ فیس‌های مختلف به watchOS 2 نیاز خواهید داشت. 

یکی از وجه متمایز ساعت‌های هوشمند اندروید وِری، نصب واچ‌ فیس‌های مختلف بر روی آن‌ها است که متاسفانه اپل واچ از این قابلیت برخوردار نیست. تصویز زیر مربوط به واچ فیس‌ جدیدی است که توسط Sood نصب شده است:

apple watch
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات