انجام بازی‌ها با استفاده از حلقه‌ی چرخان ساعت هوشمند اُربیس با گیر A آسان می‌شود

یک‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان تایزن ۲۰۱۵ اعلام کرد که ساعت هوشمند اُربیس یا گیر A از حلقه‌ی چرخان دور ساعت بهره خواهد برد. حال شنیده‌ها حکایت از این دارند که این حلقه‌ی چرخان در انجام بازی‌ها نیز بسیار کاربردی خواهد بود.
تبلیغات

صفحه‌ی نمایش کوچک ساعت‌های هوشمند تعامل از طریق لمس را با این محصولات کمی مشکل کرده است، از این‌رو تولیدکنندگان در پی آنند تا با یافتن روش‌های بهتر استفاده از ساعت‌های هوشمند را دلچسب‌تر و سهل‌تر کنند. پیش از این شایعات مختلفی در خصوص استفاده از حلقه‌ی چرخان در حاشیه‌ی صفحه‌ی نمایش دایره‌ی ساعت هوشمند موسوم به اُربیس منتشر شده بود تا اینکه سامسونگ در جریان کنفرانس توسعه دهندگان تایزن در بنگلور هند این موضوع را تایید کرد. براساس اطلاعات ارائه شده این حلقه‌ی چرخان قابلیت‌های بی شماری را در زمان انجام بازی‌ها در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

از جمله‌ی کاربردهای این حلقه‌ی چرخان می‌توان به بازی‌هایی اشاره کرد که شخصیت اصلی بازی در محیط بازی به سمت چپ یا راست حرکت می‌کند و این تغییر از طریق حلقه‌ی چرخان اعمال می‌شود. حلقه‌ی طراحی شده توسط سامسونگ برای سنجش دقیق دارای ۲۴ درجه خواهد بود. از جمله‌ی بازی‌هایی که می‌توان با استفاده از حلقه‌ی چرخان ساعت هوشمند بازی کرد باید به Radiant و XGalaxy اشاره کرد.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که بازی کردن روی ساعت هوشمند از جمله‌ی مواردی است که شاید کمتر کاربردی روی این گجت‌ها داشته باشد، اما می‌توان به روشنی سهولت استفاده از ساعت را در کاربردهای مختلف با استفاده از این حلقه‌ی چرخان به روشنی دید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات