تماشا کنید: ویدیوهای تبلیغاتی جدید اپل واچ با محوریت اپلیکیشن‌ها

سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
اپل با عرضه‌ی ساعت هوشمند خود به موفقیت چشمگیری نائل شده که بر این اساس قصد دارد تا هرچه بیشتر کاربران و مشتریان بیشتری را برای خرید این محصول جلب کند. از این‌رو این کمپانی به تازگی سه ویدئوی جدید از اپل واچ را منتشر کرده است. در ادامه برای تماشای این ویدئوها با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بر اساس گزارش وب‌سایت Strategy Analytics اپل واچ در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵، ۷۵.۵ درصد از بازار ساعت‌های هوشمند را از آن خود کرد. البته شاید ۴ میلیون واحد از اپل واچ‌هایی که عرضه شده‌اند باعث ناامیدی برخی شده باشد، اما هنوز زود است تا درباره‌ی عدم موفقیت این محصول قضاوت کنیم. تیم کوک اعلام کرده بود که برخلاف سال‌های پیش که در سه ماهه‌ی اولعرضه‌ی محصولات جدید، گوشی‌های آیفون و آیپدها فروش بیشتری داشته‌اند، اما امسال اپل واچ در صدر فروش محصولات اپل قرار داشت. 

روز گذشته اپل سه ویدئوی جدید از اپل واچ با شعار Apps at a tap  منتشر کرد. این ویدئوها هر کدام ۱۵ ثانیه بوده و بر روی اپلیکیشن‌های این ساعت متمرکز شده‌اند. پاییز امسال بروزرسانی جدید برای این ساعت یعنی WatchOS 2 عرضه می‌شود که به کاربران این امکان را ارائه می‌کند تا اپلیکیشن‌های جدید بومی را داشته باشند. با این بروزرسانی اپلیکیشن‌های بومی با سرعت بیشتری اجرا شده و عملکرد به مراتب بهتری را خواهند داشت. به عقیده‌ی اپل، این ویدئوها به مشتریان کمک خواهد کرد تا تصمیم بهتری در خصوص خرید اپل واچ داشته باشند. 

اولین ویدئو بر روی اپلیکیشن‌های سفر و حمل و نقل مانند Expedia, Uber و Yelp، دومین ویدئو بر روی اپلیکیشن‌های سلامتی مانند Nike+, Waterminder و At Bat و سومین ویدئو هم بر روی اپلیکیشن‌های موسیقی مانند Shazam, Pacemaker DJ و StubHub متمرکز شده‌اند.

در ادامه می‌توانید این سه ویدیو را تماشا کنید:

لینک دانلود

 

لینک دانلود

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات