ساعت هوشمند ZTE ترکیبی از زیبایی و ژست‌های لمسی است

سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی زد-تی-ای  که از سال گذشته وارد حوزه‌ی ابزارهای پوشیدنی شد، اخیرا ساعت هوشمند جدیدی با نام Axon را معرفی کرده که نه تنها از نظر جلوه‌ی ظاهری، بسیار شیک و زیبا است بلکه از ژست‌های لمسی برای کنترل ساعت پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

 ساعت هوشمند Axon به مراتب بهتر از ساعت BlueWatch این شرکت است که سال گذشته روانه‌ی بازار شد. این تفاوت چه از نظر طراحی و چه از نظر قابلیت‌هایی که در اختیار کاربر قرار می‌گیرند به خوبی قابل مشاهده هستند.

ساعت جدید ZTE با طراحی دایره‌ای شکل و ساده‌ی خود نظر هر مخاطبی را به خود جلب می‌کند. کمپانی چینی ترجیح داده تا از سیستم‌عامل اندروید وِر استفاده نکرده و در عوض به Tencent OS روی آورده است. این سیستم‌عامل علاوه بر امکانات رایج در ساعت‌های هوشمند قادر است تا تماس تلفنی برقرار کرده، پیغام ارسال کند، حرکات ورزشی شما را تحت نظر گرفته و از همه‌ی این‌ها مهم‌تر، کنترل ساعت از طریق ژست‌های لمسی را فراهم کند.

ساعت هوشمند Axon دارای یک صفحه‌نمایش ۱.۴ اینچی با پوشش یاقوت کبود است و از بلوتوث نسخه‌ی ۴.۱ پشتیبانی می‌کند. این گجتِ پوشیدنی همچنین دارای ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم، ۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی و باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. از این ساعت نیز نمی‌توان انتظار طول عمر باتری طولانی داشت و احتمالا همچون دیگر ساعت‌های هوشمند یک یا دو روز را در استفاده‌ی معمولی، دوام می‌آورد.

ساعت هوشمند Axon Watch برای بازار چین عرضه شده است و هنوز مشخص نیست چه زمانی وارد بازار جهانی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات