برخی از جزئیات اپل واچ 2 فاش شد

جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدت زیادی از عرضه اپل واچ در فروشگاه‌های اپل نگذشته که جزئیاتی از نسل دوم این ساعت فاش شده است. به نظر می‌رسد نام این ساعت اپل واچ 2 یا اپل واچ S باشد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گفته می‌شود نسل دوم ساعت هوشمند اپل به یک دوربین جلو موسوم به دوربین Face Time مجهز خواهد شد که می‌تواند مشابه قطعات داخلی بدون نیاز به آیفون کار کند. قرار است اپل واچ 2 به همان پردازنده فعلی اپل واچ مجهز شود.

نسخه‌ی بعدی اپل واچ نه تنها از نظر ظاهری شباهت‌های زیادی به نسل اول این ساعت هوشمند دارد، بلکه امکانات آن نیز باعث می‌شود نسخه‌ی قدیمی‌تر برای شما تداعی شود. مارک گورمان از وب‌سایت 9toMac می‌گوید اپل واچ 2 از شبکه WiFi پشتیبانی می‌کند که این قابلیت نیز بدون نیاز به آیفون کار می‌کند. با اینکه امکان استفاده از شبکه بی‌سیم وجود دارد ولی خبری از سازگاری با سیم‌ کارت نیست.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید این دستگاه به یک دوربین روی بند خود مجهز شده است که این دوربین FaceTime با چهره‌ی شما کار می‌کند. یادتان باشد در جریان WWDC 2015 (کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل) درباره‌ی Watch OS 2.0 صحبت شد که امکان صحبت کردن با دروبین FaceTime در آن وجود دارد و اپل واچ 2 از این قابلیت بهره خواهد برد.

گفته می‌شود نسل جدید اپل واچ مدلی دارد که بین نسخه‌ی اسپورت و فولاد ضد زنگ اپل واچ اصلی قرار می‌گیرد و حدود هزار دلار قیمت دارد. با کمی بالا پایین می‌شود یک آیفون 6، آیفون 6 پلاس یا آیفون 5 اس خرید. آنهایی که همکنون مبلغ هنفگتی را برای خرید اپل واچ هزینه کرده‌‌اند نباید خیلی نگران باشند، چون حداقل تا یک سال دیگر از نسخه‌ی جدید این ساعت هوشمند خبری نیست. کاملا مشخص است که اپل تا 12 ماه آینده برنامه‌ای برای معرفی ساعت جدید ندارند و بیشتر باید منتظر آیفون‌های بعدی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات