
اگرچه هنوز اپل آماری در خصوص میزان فروش اپل واچ ارائه نکرده، اما موسسات تحلیلی ارقام مختلفی را در خصوص فروش این محصول ارائه میکنند. Slice Intelligence یکی از همین موسسات است که طبق گزارش منتشر شده توسط آن، اپل سود سرشاری را از بندهای تولید شده برای اپل واچ، به جیب میزند.
براساس گزارش منتشر شده توسط رویترز که برگرفته از آمار دو میلیون کاربر است، 20٫000 نفر از این جامعهی آماری اپل واچ خریداری کردهاند. با تعمیم این عدد به جامعهی کاربران بالقوه چنین نتیجهگیری شده که از زمان عرضهی اپل واچ در ماه آوریل، بیش از 2.79 میلیون دستگاه اپل واچ به فروش رفته است.
17 درصد از خریداران اپل واچ، در زمان تهیهی این ساعت هوشمند یک بند اضافه نیز خریداری کردهاند.
براساس گزارش منتشر شده توسط Slice، بند مشکی اپل واچ اسپورت پرطرفدارترین نمونهی خریداری شده روی ساعت و بصورت جداگانه است. بند فلزی یا Milanese Loop دومین بند پرطرفدار خریداران است. البته در این گزارش اشارهای به تعداد دقیق بندهای به فروش رفته توسط اپل بصورت جداگانه نشده است.
رویترز به گزارش IHS اشاره کرده که براساس آن اپل هر بند اسپورت اپل واچ را که 49 دلار قیمت دارد، با صرف تنها 2.05 دلار تولید میکند، اگرچه تیم کوک بارها عنوان کرده که تخمینهای صورت گرفته در مورد هزینهی ساخت کاملا اشتباه است.
براساس اطلاعات منتشر شده، اپل از تولیدکنندگان بندهای اپل واچ مبلغی را دریافت نخواهد کرد، هرچند اشارهای به گواهی Made for Apple Watch نشده که براساس آن تولیدکنندگان باید براساس الگوهای تشریح شده، به تولید بند بپردازند.
قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در بخش دیدگاههای زومیت
لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.