باتری 410 میلی آمپر ساعتی، نتیجه کالبد شکافی ساعت Watch Urbane ال جی

چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند Watch Urbane طراحی و ساختار زیبایی در قالب پلتفرم اندروید ور دارد؛ این دستگاه ال‌جی، نخستین ساعت هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE به شمار می‌رود. حال Watch Urbane در اختیار گروه iFixit قرار گرفته تا به کالبد شکافی آن بپردازند.
تبلیغات

گروه iFixit که اخیرا ساعت هوشمند Watch Urbane ال‌جی را کالبد شکافی کرده‌اند مدعی هستند که تعمیر ساعت ال‌جی بسیار آسان است.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی
بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی
بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی
بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی
5

خرید یک گجت همواره هیجان آور است، اما کاربران با ظاهر دستگاه سر و کار دارند؛ به همین دلیل با کالبد شکافی‌هایی که روی گجت‌ها صورت می‌گیرد، اطلاعات تکمیلی و جزئیات بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. از این رو می‌توان با کالبد شکافی‌ها فهمید که چگونه سازندگان گجت‌ها قطعات ریزی را در داخل دستگاه‌ها گنجانده‌اند.

در نتیجه کالبد شکافی ساعت هوشمند Watch Urbane، نتایجی جالبی به دست آمد؛ باتری ۴۱۰ میلی آمپر ساعتی دقیقا در سمت راست مادربورد و نمایشگر P-OLED قرار دارد، در کنار این قطعات چسب‌ها و نگه‌دارنده‌های ساعت نیز تعبیه شده است. 

به هر حال اگرچه طراحی این ساعت‌هوشمند مسلما به پای ساعت‌های لوکس سوئیسی نمی‌رسد، اما این دستگاه یکی از جذاب‌ترین ساعت‌های هوشمند مبتنی بر اندروید ور به شمار می‌رود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات