بهترین صفحه‌ی نمایش متعلق به نسخه‌ی اسپورت اپل واچ است

دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
شاید استفاده از استیل و طلا ظاهر ساعت‌هوشمند اپل را زیباتر و چشم‌نوازتر کند، اما جلوه‌ی صفحه‌ی نمایش فاکتور مهمی است که در مورد آن کفه‌ی ترازو به سمت نسخه‌ی اسپورت اپل واچ سنگین‌تر است.
تبلیغات

دیسپلی‌میت نگاه نزدیکی به اپل واچ اپل و صفحه‌ی نمایش هر سه نسخه‌ی این ساعت‌هوشمند داشته است. دیسپلی‌میت به این موضوع اشاره کرده که یکی از عوامل عدم برابری کیفیت صفحه‌ی نمایش OLED هر سه نسخه، استفاده از کریستال یاقوت کبود در دو نسخه‌ی گران‌تر این ساعت‌هوشمند است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط دیسپلی‌میت، استفاده از کریستال یاقوت منجر به دو برابر شدن بازتاب صفحه‌ی نمایش اپل واچ ادیشن شده است که این موضوع باعث دیده نشدن تصویر در محیط‌های پرنور می‌شود. شاید از خود بپرسید که چرا اپل از پوشش مات کننده برای صفحه‌ی نمایش استفاده نکرده است؟ استفاده از مات‌کننده به معنی خراشیدگی صفحه‌ی نمایش است که این موضوع نیز با بکارگیری کریستال یاقوت ضدخش کاملا در تناقض است.

شاید در آینده شاهد رونمایی از  شیشه‌های سافایری باشیم که در عین مقاومت بالا، بازتابندگی پایین‌تری نیز داشته باشند. البته تا آن زمان، نسخه‌ی اسپورت اپل واچ بهترین صفحه‌ی نمایش را در بین نسخه‌های مختلف اپل واچ در اختیار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات