Haier برای محافظت از کودکان ساعت هوشمند ساخت

یک‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی Haier نیز به جمع سازندگان ساعت‌های هوشمند پیوست. هدف Haier از ساخت ساعت هوشمند سالم و امن نگه داشتن کودکان و افراد پیر است. ساعت هوشمند بی‌نام این شرکت با گوشی‌های هوشمند برای ردیابی موقعیت فرد دارنده ساعت ارتباط برقرار می‌کند.
تبلیغات

ساعت هوشمند Haier نمایشگری ساده دارد که زمان، تاریخ، باتری و قدرت آنتن‌دهی را نمایش می‌دهد و یک دکمه مخصوص نیز در بدنه خود دارد. در کناره این ساعت هوشمند درگاه microUSB جای گرفته که برای شارژ شدن دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صاحبان این ساعت‌های هوشمند می‌توانند مناطق امن را درون اپلیکیشن مخصوص گوشی همراه این ساعت تنظیم کنند تا اگر شخص دارنده ساعت از آن مناطق خارج شد هشداری دریافت کنند. برای مثال با این ساعت هوشمند والدین متوجه خارج شدن فرزندشان از محیط مدرسه خواهند شد.

این ساعت هوشمند می‌تواند به وسیله سیم‌کارت ارتباط برقرار کند و همچنین شامل یک میکروفون و بلندگو است که در زمان به همراه نداشتن گوشی، به پدر و مادر‌ها اجازه می‌دهد با فرزند خود ارتباط برقرار کنند. همچنین این ساعت هوشمند به شکلی طراحی شده که تنها می‌تواند با شخص دارنده گوشی همراه تماس برقرار کند و همین موضوع مناسب بودن این ساعت برای فرزندان را عملی‌تر می‌کند.

این ساعت هوشمند از ماه سپتامبر در اروپا با قیمت ۱۰۸ دلاری به فروش خواهد رفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات