ساعت هوشمند بعدی سامسونگ نمایشگر دایره‌ای خواهد داشت

جمعه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در نظر دارد تا ساعت هوشمند جدیدی را روانه بازار کند. هفتمین ساعت هوشمند این شرکت از یک نمایشگر دایره‌ای بهره خواهد برد. اتفاقی که اگرچه برای سامسونگ تجربه‌ای جدید محسوب می‌شود ولی پیش از این در موتو 360 و  جی واچ آر ال‌جی شاهدش بوده‌ایم.
تبلیغات

به نظر می‌رسد که سامسونگ در نسل بعدی ساعت هوشمند Gear  طراحی چهارگوش را کنار خواهد گذاشت و این بار یک ساعت هوشمند دایره‌ای را روانه بازار خواهد کرد. تصمیم سامسونگ برای عرضه یک ساعت هوشمند مدور ارائه کیت توسعه نرم‌افزاری برای توسعه‌دهندگان را توجیه می‌کند. 

جی‌کی‌شین-مدیر عامل سامسونگ در این رابطه می‌گوید:

سامسونگ فعالانه در زمینه توسعه ابزارهای پوشیدنی فعالیت می‌کند و امروز به عنوان پیشتاز این دسته از ابزارهای هوشمند در تمام دنیا مطرح است. سامسونگ برای یک توسعه پیوسته همواره از توسعه‌دهندگان و رهبران صنایع استقبال می‌کند تا به سامسونگ بپیوندند و تجربه کاربری منحصربفرد و غنی را برای  زندگی جدید هوشمند خلق کنند.

تیزر جدید سامسونگ علاوه بر نمایش یک صفحه ساعت دایره‌ای شکل با قالب گرافیکی آب‌و‌هوا، نرم‌افزارهای دایره‌ای ساعت هوشمند را نشان می‌دهد که متعلق به شرکای سامسونگ از جمله CNN، Yelp، Baidu، FidMe و Apposter هستند.

از اطلاعیه امروز سامسونگ در مورد زمان احتمالی عرضه این ساعت هوشمند چیز زیادی دستگیرمان نمی‌شود ولی با توجه با حضور اپل واچ در بازار و از طرفی نرم‌افزار اندروید وِر جدید به نظر می‌رسد به زودی شاهد این ساعت هوشمند باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات