بیش از یک میلیون ساعت اپل در ایالات متحده پیش فروش شد: اپل واچ اسپورت، محبوب‌ترین مدل

دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
به گزارش بنگاه Slice Intelligence، مشتریان در ایالات متحده  در روز جمعه که اپل پیش‌فروش ساعت هوشمند خود را آغاز کرد بیش از 1 میلیون اپل واچ سفارش داده‌اند. داده‌های آنلاین خریداران مورد تحلیل قرار گرفته و به نظر می‌رسد 957 هزار نفر از آن‌ها هر یک بصورت متوسط 1.3 اپل واچ سفارش داده‌اند.
تبلیغات

همانطور که انتظار داشتیم مدل پایه اپل واچ یعنی نمونه‌ی اسپورت که با قیمت 349 دلار عرضه می‌شد با اختصاص 62 درصد از سفارشات به خود، پرفروش‌ترین مدل بوده است. بصورت متوسط برای خرید هر دستگاه اپل واچ 503.83 دلار هزینه شده است. متوسط قیمت نهایی پرداخت شده برای مدل اسپورت چیزی حدود 382.83 دلار بوده در حالی که همین رقم در خصوص مدل استیل ضد زنگ به 707.04 دلار می‌رسد.

The-Black-Sport-Band-was-the-overwhelming-favorite-among-those-who-reserved-Apples-entry-level-Watches

مدل بزرگ‌تر یعنی 42mm بیشترین تقاضا را در میان دو اندازه‌ی موجود به خود اختصاص داده است. در خصوص مدل 38mm، خریداران نمونه‌ی اسپورت با احتمال بیشتری (32٪) نسبت به خرید اندازه‌ی کوچک‌تر اقدام کرده‌اند؛‌ در حالی که این رقم برای مجموع خریداران اپل واچ 24٪ بوده است. محبوب‌ترین مدل اپل واچ در این میان، مدل اسپورت خاکستری فضایی بوده که از جنس آلومینیوم است و 40٪ سفارشات را به خود اختصاص داده است. مدل استیل ضد زنگ نقره‌ای رنگ، 34٪ درصد از سفارش‌ها را شامل می‌شود. مدل ساده‌ی آلومینیومی اپل واچ سهم 23 درصدی را به خود اختصاص داده در حالی که نسخه‌ی مشکی مدل استیل ضد زنگ 3 درصد از پیش‌خریدها را شامل می‌شود.

Reports-say-Apple-had-one-million-Apple-Watch-units-pre-ordered-on-Friday

بند اسپورت مشکی، بند مورد علاقه‌ی خریداران اپل واچ بوده که میان خریداران مدل اسپورت و استیل مشترک بوده است. این بند 49 درصد از سفارشات را در بر می‌گیرد. 16 درصد افراد بند اسپورت سفید رنگ را انتخاب کرده‌اند در حالی که 10 درصد نیز بند بافته شده‌ی استیل Milanese Loop را در لیست سفارش خود قرار داده‌اند.

پیش‌سفارش اپل واچ نیز همچون دیگر محصولات اپل با مسائلی نظیر عقب افتادن تاریخ تحویل به 4 تا 6 هفته پس از سفارش همراه بود و برخی از آن‌ها تا ماه جولای به دست صاحبان خود نخواهند رسید. تقسیم‌بندی خریداران نیز اطلاعات جالبی به ما ارائه می‌کند: 21 درصد خریداران اپل واچ، از کسانی بودند که ایفون 6 را نیز پیش‌خرید کرده بودند و 11 درصد نیز اکنون هر سه دستگاه آیفون، آیپد و اپل واچ را در اختیار خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات