موجودی اپل واچ در کمتر از ۶ ساعت به فروش رفت

جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
موجودی پیش فروش اپل واچ تنها طی ۶ ساعت به طور کامل به پایان رسیده است. اولین سری تحویل این محصول به مشتری در روز ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) انجام می‌شود و ارائه این پیش‌فروش‌ها بین چهار تا شش هفته به طول خواهد انجامید.
تبلیغات

 کمپانی اپل که ساعاتی پیش، پیش‌فروش اپل واچ را آغاز کرده بود، طی کمتر از ۶ ساعت، موجودی سری اول پیش فروش خود را تمام کرد. این موضوع نشان دهنده علاقه شدید کاربران به خرید این محصول است. سری اول تحویل ساعت اپل از ۴ هفته دیگر آغاز خواهد شد و طی دو هفته برای کاربران ارسال خواهد شد. اولین مدلی که موجودی آن پایان یافت، اپل واچ اسپورت بود.

اپل واچ استیل ضد زنگ نیز با استقبال خوبی مواجه شد و آخرین مدلی که پیش‌فروشش متوقف شد مربوط به مدل Black Classic Buckle از این سری بود.

به نظر می‌رسد افرادی که منتظر آمدن اپل واچ ادیشن ساخته شده با طلای ۱۸ عیار هستند، تا پیش از تابستان نمی‌توانند این محصول را در فروشگاه‌های اپل مشاهده کنند. گفته می‌شود پس از آن که مدل‌های اسپورت و استیل این ساعت هوشمند در بازار موجود شدند، فروش نسخه گران قیمت و لوکس ادیشن نیز در برخی کشورها و فروشگاه‌های خاص آغاز خواهد شد. 

اپل در روز سه‌شنبه تایید کرد که انتظار چنین استقبالی را نیز داشته و تصور می کرده که طی مدت کوتاهی پس از آغاز پیش‌فروش مجبور به توقف فروش شود. البته هنوز مشخص نیست که در فاز اول پیش فروش چه تعداد اپل واچ برای ارائه در نظر گرفته شده بود. گزارش‌های متعددی مدعی شده بودند که اپل واچ در زمان اولین پیش‌فروش محدود خواهد بود و علت این موضوع را نیز، تاخیرهای به وجود آمده در فرایند ساخت دستگاه ذکر کرده بودند. برخی نیز معتقدند، اپل عمدا در مرحله اول تعداد محدودی اپل واچ را در نظر گرفته بوده تا سریعا اعلام کند که موجودی‌اش پایان یافته و بدین طریق بمب خبری ایجاد کند!

نظر شما درباره این محصول چیست؟ آیا اپل واچ با استقبال خوبی روبرو خواهد شد؟ فعلا که این طور به نظر می‌رسد!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات