کارکنان اپل تخفیف 50 درصدی را برای خرید اپل واچ دریافت می کنند

سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
مطالعه 3 دقیقه
روز دوشنبه تیم کوک مدیر عامل اپل، ایمیلی را برای کارکنان این کمپانی فرستاده و طی آن اعلام کرده که تخفیف ۵۰ درصدی را برای خرید اپل واچ نسخه‌های اسپورت و معمولی را دریافت خواهند کرد. همچنین برای نسخه‌ی اپل واچ طلایی ۵۰۰ دلار تخفیف در نظر گرفته شده است.
تبلیغات

 تیم کوک تخفیفی را برای کارمندان شرکت اپل جهت خرید اپل واچ در نظر گرفته که طی آن کارمندان می‌توانند از تخفیفات خوبی بهره‌مند شوند. به همین منظور ساعت‌های نسخه‌ی استیل اپل‌واچ و نسخه‌ی اسپورت با تخفیف ۵۰ درصدی و اپل‌واچ طلایی با تخفیف ۵۰۰ دلاری برای این کارمندان عرضه خواهد شد. این تخفیف‌ها از روز دهم آوریل که پیش فروش اپل‌واچ شروع می‌شود اعمال شده و به مدت ۹۰ روز برای دریافت این تخفیف در دسترس خواهد بود. کوک اظهار داشته که تمامی کارمندان مشمول دریافت این تخفیف خواهند شد. اپل‌واچ نسخه‌ی اسپورت با قیمت ۳۴۹ دلار و نسخه‌ی طلای ۱۸ عیار با قیمت ۱۷٫۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد. 

طبق اظهارات تیم کوک، تعداد ۱۰۰۰ اپلیکیشن در فروشگاه اپل آماده‌ی ارائه با اپل‌واچ بوده و هر روزه به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود. در گزارش تیم کوک آمده که میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا ویدئوهای تبلیغاتی این محصول را مشاهده کرده‌اند. هفته‌ی گذشته هم اپل چهار ویدئوی جدید از اپل‌واچ را منتشر کرد. متن زیر ایمیل ارسالی تیم کوک به کارمندان است: 

روزی که همه‌ی ما منتظر آن بودیم رسید؛ اپل‌واچ آماده‌ی عرضه است.تمامی فروشگاه‌های معتبر ما در حال آموزش دیدن برای فروش این محصول خارق‌العاده هستند، فروشنده‌های ما با این آموزش‌ها معرفی بهتری را برای مشتریان ارائه خواهند کرد و به آن‌ها جهت خرید این محصول کمک می‌کنند. در روز جمعه، بیش از چهارصد فروشگاه معتبر ما در چهار قاره آماده عرضه‌ی این محصول بوده و اپل‌واچ را با آموزشی‌هایی که دیده‌اند به مشتریان جهت خرید این محصول راهنمایی خواهند کرد. ده‌ها میلیون‌ نفر در سراسر دنیا ویدئوهای مربوط به اپل‌واچ را مشاهده کرده و هنوز هم به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. بهترین و خلاقانه‌ترین توسعه دهندگان دنیا در حال توسعه‌ی اپلیکیشن‌های مخصوص این محصول هستند، هفته‌ی گذشته و در طول چهار روز، بیش از هزار اپلیکیشن مخصوص اپل‌واچ در استور به ثبت رسیده که در حال قبول و ثبت نهایی آن‌‌ها هستیم و نرخ ثبت اپلیکیشن‌های اپل‌واچ در حال افزایش است. من کاملا مطلع هستم که شما هم قصد تهیه این محصول را دارید، به همین منظور قصد داریم فرآیند خرید را برای شما آسان کنیم. روز جمعه پیش فروش اپل‌واچ در کشورهای مشخص شده آغاز می‌شود، طرح ویژه‌ی خرید برای کارمندان هم در نظر گرفته شده که از ۵۰ درصد تخفیف برای خرید اپل‌واچ نسخه‌های اسپورت و استیل برخوردار خواهند بود. همان طور که ما اپل‌واچ را در کشورهای بسیاری عرضه می‌کنیم، این قیمت پیشنهادی به همراه تخفیف هم شاکل کارمندان آن کشورها هم خواهد بود. این پیشنهاد صرفا جهت استفاده شخصی است و از زمان شروع ثبت پیش سفارش یعنی دهم آوریل آغاز شده و تا ۹۰ روز معتبر است. محصولات ما زندگی افراد زیادی را بیش از هر زمان غنی می‌سازد، و ما فکر می‌کنیم که اپل‌واچ هم لذتی را برای کاربران فراهم خواهد کرد که پیش از تصور آن را هم نمی‌کردند. به تمامی کسانی که چندین سال برای ارائه‌ی اپل‌واچ زحمت کشیده و تلاش کرده‌اند تبریک می‌گویم، و از تمامی اپراتورهای فروش در تمامی فروشگاه‌های معتبر به خاطر فروش این محصول در چند روز آینده، تشکر و قدردانی می‌کنم.

 پیش سفارش‌های اپل‌واچ از روز دهم آوریل در آمریکا شروع خواهد شد. به گفته‌ی رئیس بخش خرده فروشی اپل، رفتن به فروشگاه‌های اپل جهت خرید این محصول فقط اتلاف وقت است؛ اگر قصد خرید اپل‌واچ را دارید بهترین راه‌حل سفارش آنلاین آن است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات