سیستم عامل Apple Watch OS 4 همین ماه منتشر می‌شود

سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
نسخه‌ی جدید سیستم عامل اپل واچ با نام apple watch OS 4 در ۱۹ سپتامبر یا ۲۸ شهریورماه برای ساعت‌های هوشمند اپل منتشر می‌شود.
تبلیغات

اپل در کنفرانس رونمایی از آیفون‌های جدید، علاوه بر رونمایی از سری سوم ساعت هوشمند این شرکت (Apple Watch series 3) از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل ساعت‌های هوشمند خود با نام Apple Watch OS 4 رونمایی کرد. این سیستم‌عامل در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) قابل دریافت و نصب روی ساعت‌های هوشمند اپل واچ خواهد بود. 

این نسخه از سیستم‌عامل اپل برای ساعت‌های هوشمند، مانند نسخه‌ی قبلی دستخوش تغییرات اساسی و انقلابی نشده و بیشتر در آن بر بهبودهای مختلف مخصوصا در حوزه‌ی سلامت و تناسب اندام، تمرکز شده است.

در نسخه‌ی چهارم از سیستم عامل اپل واچ، فرایند شروع ورزش، سریع‌تر شده است و از فعالیت‌های ورزشی بیشتری پشتیبانی می‌شود. امکان سویچ کردن سریع‌تر بین فعالیت‌های مختلف ورزشی نیز مسیر شده است. در نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اپل واچ می‌توانید به راحتی ساعت را به تردمیل باشگاه یا دوچرخه و دیگر وسایل ورزشی متصل کنید و اطلاعات را دریافت و همگام کنید. 

واچ‌فیس‌ها در نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اپل‌واچ بهبود یافته‌اند و حالا یکپارچگی بهتری با دستیار صوتی سیری دارند. 

بهبودهای بزرگ دیگر در نسخه‌ی جدید Apple Watch OS مربوط به مرور ساده‌تر بین اپلیکیشن‌های کاربر و دسترسی به منوی چندوظیفگی بصورت عمودی است. اپل همچنین اپلیکیشن جدید موزیک را با ظاهری متفاوت برای اپل‌واچ در نظر گرفته است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات