سامسونگ فردا گیر فیت 2 پرو را معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
بر اساس توئیت صفحه‌ی رسمی شرکت سامسونگ، این شرکت در تاریخ ۸ شهریور از پوشیدنی جدیدی رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته مشخص شد که سامسونگ در حال آماده‌سازی محصولی جدید از خانواده‌ی پوشیدنی‌های گیر برای عرضه در نمایشگاه ایفا امسال است؛ اکنون با اطمینان بالایی می‌دانیم که این محصول گیر فیت ۲ پرو خواهد بود؛ اما صبح امروز، سامسونگ با انتشار توئیتی، تأیید کرد که پوشیدنی جدیدی در نمایشگاه IFA 2017 معرفی خواهد کرد؛ کره‌‌ای‌ها برای این پوشیدنی از عبارت «Your New Normal» استفاده کرده‌اند.

What's new in wearables? You're about to find out. Watch live on 08.30.2017 at https://news.samsung.com/global/ pic.twitter.com/7z0qMrkIQK— Samsung Mobile (@SamsungMobile) August 28, 2017

سامسونگ مدعی است که در رویداد اختصاصی خود، محصولاتی را به نمایش خواهد گذاشت که «یکپارچگی بی‌نقصی با زندگی روزمره خواهند داشت و بر بهره‌وری جنبه‌های مختلف سبک زندگی روبه‌رشد و متصل ما خواهند افزود.»

بر اساس گزارش‌های متعددی که تاکنون منتشر شده‌ است، احتمالا گیر فیت ۲ پرو در برابر فشار ۵ اتمسفر مقاوم خواهد بود تا بدین ترتیب امکان استفاده از آن حین شنا‌ کردن نیز فراهم باشد؛ همچنین گفته می‌شود سامسونگ امکان پخش آفلاین موسیقی از سرویس اسپاتیفای را نیز برای این پوشیدنی هوشمند در نظر گرفته است.

کنفرانس سامسونگ در ایفا ۲۰۱۷، روز چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ و به‌صورت استریم زنده برگزار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات