گارمین از ساعت هوشمند Vivomove HR در ایفا ۲۰۱۷ رونمایی می‌کند

شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ایوان بلس با انتشار توییتی که شامل تصویر رندر منتسب به ساعت هوشمند Vivomove HR گارمین است، از رونمایی این ساعت در ایفا ۲۰۱۷ خبر داد.
تبلیغات

اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارد که گارمین نسل جدید ساعت هوشمند خود با عنوان Vivomove HR را در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ در کشور آلمان معرفی خواهد کرد. هرچند ایوان بلس تصویر رندر این ساعت هوشمند را منتشر کرده است، اما خبری از جزئیات بیشتر در رابطه با آن نیست.

 در خبر جدید جزئیات بیشتری در رابطه با ساعت هوشمند جدید این کمپانی ارائه نشده است؛ اما می‌توان اطلاعات بیشتری از تصویر منتشرشده برگرفت که از جمله‌ی آن باید به حسگر ضربان سنج‌ در پشت این ساعت اشاره کرد. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، ویوومو اچ‌آر از وجود یک حسگر اثر انگشت در پشت بهره می‌برد. از دیگر جزئیات این ساعت هوشمند باید به نمایش یک اعلان روی نمایشگر اشاره کرد که با استفاده از کلید x می‌توان آن را بست. در سمت دیگر پنجره‌ی اعلان، می‌توان کلید آشنای پاسخ دادن (Reply) را دید که با استفاده از آن می‌توان به پیام‌های دریافتی پاسخ داد. هنوز مشخص نیست که آیا برای پاسخ دادن می‌توان از دستورات صوتی استفاده کرد یا به‌کارگیری کیبورد لمسی تنها راه پاسخ دادن به پیام‌های دریافتی است.

یکی دیگر از نکات مبهم در خصوص ساعت هوشمند جدید گارمین سیستم عامل این محصول است. با توجه به نبود تشابه ظاهری در تصویر منتشرشده از ساعت گارمین با اندروید ور، به نظر می‌رسد کمپانی گارمین سیستم عامل اختصاصی خود را برای ساعت هوشمندش توسعه داده است. با توجه به اینکه پیش از این نیز تصاویر رندر دیگری از ساعت هوشمند دیگری منتسب به Vivotech 3 منتشر شده است، به نظر می‌رسد که این کمپانی در نظر دارد غیر از Vivomove HR، محصولات دیگری نیز در ایفا ۲۰۱۷ رونمایی کند. در صورت صحت تصویر رندر فاش شده از Vivomove HR، این ساعت هوشمند با بدنه‌ی اصلی فلزی در کنار بندهای قابل تعویض راهی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات