گیر اسپرت سامسونگ احتمالا اولین دستگاه پوشیدنی مجهز به سیستم عامل تایزن 3.0 خواهد بود

جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند هیبریدی جدید سامسونگ موسوم به گیر اسپرت، احتمالا اولین دستگاه پوشیدنی مجهز به سیستم عامل تایزن ۳ خواهد بود.
تبلیغات

انتظار می‌رود شرکت سامسونگ امسال یک ساعت هوشمند جدید هیبریدی معرفی کند. همچنین تأیید شده است که زمان معرفی مدل ۲۰۱۷ ساعت هوشمند پرچم‌دار گیر اس جدید، ۳۰ آگوست (۸ شهریور) خواهد بود. ساعت هیبریدی جدید سامسونگ برخی از المان‌های ساعت‌های هوشمند سری گیر اس و برخی امکانات دست‌بند‌های سلامتی گیر فیت را به‌صورت یکجا ارائه خواهد داد.

شایان ذکر است که گیر اسپرت سامسونگ قبلا تأییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) را دریافت کرده است و بنابراین احتمالاً به‌زودی شاهد معرفی رسمی این محصول خواهیم بود. اگرچه اطلاعات زیادی در مورد این محصول پوشیدنی فاش نشده؛ اما اکنون جزئیات یکی از ویژگی‌های این دستگاه در دسترس قرار گرفته است که قبلا از آن اطلاعی نداشتیم. بر اساس اعلام منبع این خبر، ظاهرا گیر اسپرت سامسونگ اولین ساعت هوشمندی است که به سیستم عامل تایزن ۳.۰ مجهز خواهد شد. گیر اسپرت به‌تازگی در اتحادیه‌ی وای‌فای لیست شده است و داده‌های لیست نامبرده این موضوع را تأیید می‌کنند که دستگاه مورد اشاره، سیستم‌ عامل تایزن ۳.۰ را اجرا خواهد کرد.

اکنون باید ببینیم آیا ساعت هوشمند گیر اس جدید سامسونگ در روز هشتم شهریور، با سیستم عامل تایزن ۳.۰ معرفی خواهد شد یا خیر. آیا سامسونگ، ساعت هیبریدی گیر اسپرت را در اواخر ماه جاری معرفی خواهد کرد؟ و آیا این محصول یک دستگاه پوشیدنی کاملا متفاوت خواهد بود؟ مسلما به‌زودی و با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی دستگاه نامبرده، جزئیات بیشتری در مورد آن در دسترس قرار خواهد گرفت و در آن زمان می‌توان با اطمینان بیشتری به این سؤالات پاسخ داد.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات