تماشا کنید: تهیه 18 هزار ساعت اطلاعات از حوزه سلامت برای اپل واچ

شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل همواره برای محصولات خود سنگ تمام می‌گذارد و ساعت هوشمند این کمپانی به نام اپل واچ که به تازگی معرفی شده نیز از این قاعده مستثنی نیست.  اکنون شبکه ABC گزارش کرده اپل بیش از 18 هزار ساعت اطلاعات این حوزه را برای اپل واچ جمع‌آوری کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کوپرتینونشین‌ها در رویداد معرفی این ساعت، نگاه ویژه ای به حوزه سلامت و تندرستی داشتند. اخیرا ABC به لابراتور فوق سری اپل در حوزه سلامت و تندرستی دعوت شده است تا بتواند نگاهی نزدیک به تجهیزات آزمایشگاهی و اتفاقات پشت پرده این آزمایشگاه داشته باشد. در این بازدید جف ویلیامز و جی بلاهنیک از مدیران ارشد اپل با ای‌بی‌سی همراه شده و مصاحبه‌ای را ترتیب داده‌اند. این شبکه پیش نمایشی از بازدید خود را در وب منتشر کرده ولی در برنامه Nightline نگاهی نزدیک‌تر به تجهیزات آزمایشگاهی اپل داشته است.

در مصاحبه‌ی 5 دقیقه‌ای این شبکه با مدیران اپل که پشت درهای بسته انجام شده است، مشخص شد این کمپانی بیش از 18 هزار ساعت اطلاعات از دنیای سلامت و تندرستی را با توجه به 10 هزار جلسه کاری جمع‌آوری کرده است که طی 2 سال گذشته کارمندان این لابراتور سری در آن سهیم بوده‌اند. بلاهینک، مدیر بخش تکنولوژی‌های سلامتی اپل نیز تایید می‌کند که این شرکت براساس فعالیت‌های گوناگون ساعت هوشمند خود را در فضاهای بیرونی (خارج از لابراتور) هم تست کرده است.

دانلود ویدئو

اپل‌واچ از 24 آوریل سال جاری میلادی عرضه می‌شود که پیش‌فروش آن در کشورهایی چون آمریکا، استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هنگ‌کنگ، ژاپن و انگلستان از 10 آوریل آغاز خواهد شد. قیمت پایه این محصول برای مدل Apple Watch Sport از 349 دلار شروع می‌شود، در حالیکه مدل‌های فلزی (فولاد) ضد زنگ آن بین 549 تا 1099 دلار قیمت دارند. Apple Watch Edition نیز با طلای 18 عیار تنها برای افرادی چون کریس رونالدو قابل خرید است که حاضرند 17 هزار دلار برای نامزد جدید خود خرج کنند!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات