تگ هویر فردا ساعت هوشمند خود را با همکاری گوگل و اینتل معرفی می‌کند

پنج‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
پس از آنکه کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی فناوری، ساعت‌های‌هوشمند خود را روانه‌ی بازار کردند، حال ساعت‌سازان سوئیسی نیز وارد این بازار نوپا می‌شوند. کمپانی ساعت‌سازی تگ هویر (Tag Heuer) نیز ساعت‌هوشمند لوکس خود را با همکاری اینتل و گوگل روانه‌ی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

پس از آنکه چندی پیش سواچ ساعت‌هوشمند خود را با محوریت بازی والیبال ساحلی معرفی کرد، حال نوبت به کمپانی تگ هویر رسیده تا از یک ساعت‌‌هوشمند لوکس رونمایی کند. تگ هویر ابتدای سال جاری میلادی تایید کرد که در حال توسعه‌ی ساعت هوشمند خود است و در این مسیر نیز از یاری کمپانی‌های بزرگ دره‌ی سیلیکون بهره گرفته است. تگ هویر ساعت‌هوشمند خود را BaselWorld نام گذاری کرده است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که این ساعت‌هوشمند قابلیت‌های فراوانی دارد.

براساس اطلاعات منتشر شده تگ هویر برای ساخت این ساعت‌هوشمند با کمپانی اینتل و گوگل همکاری کرده، اما میزان همکاری طرفین در این پروژه مشخص نیست. به نظر می‌رسد گوگل از نظر نرم‌افزاری در ساخت این ساعت‌هوشمند مشارکت کرده که با توجه به این موضوع می‌توان پیش‌بینی کرد که احتمالا با یک ساعت‌هوشمند مبتنی بر اندروید ور روبرو خواهیم بود. همچنین باید حضور اینتل را نشان‌دهنده‌ی تامین تراشه‌های مورد استفاده در این ساعت‌هوشمند بدانیم. انتظار می‌رود این ساعت‌هوشمند فردا در بریتانیا معرفی شود.

رقابت در عرصه‌ی ساخت ساعت‌های‌هوشمند لوکس وارد فاز جدیدی می‌شود و به‌نظر می‌رسد این حوزه بیشتر شاهد حضور ساعت‌سازان سوئیسی خواهد بود. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات