چگونه نسخه مناسب اپل واچ را انتخاب کنیم؟

سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل شب گذشته ساعت هوشمندش را به شکل رسمی معرفی کرد. این ساعت نسخه‌های مختلفی دارد و در قیمت‌های متفاوتی به بازار عرضه خواهد شد. بنابراین کاربرانی که قصد خرید این ساعت را دارند، ممکن است برای انتخاب مدل مناسب دچار سردرگمی شوند. با زومیت همراه باشید تا راهکاری را برای انتخاب ارائه کنیم.
تبلیغات

اگر به فکر خرید یک اپل واچ هستید، شاید بد نباشد راهکاری را پیش رویتان بگذاریم که از طریق آن بر اساس نیازتان نسخه‌ای که مناسب‌تر است را خریداری کنید. فلوچارتی که در ادامه مشاهده می‌کنید به شما کمک می‌کند تا بر اساس نیازتان، نسخه مناسب اپل واچ را انتخاب کرده و بخرید.

مقاله مرتبط:

  • اپل واچ: هر آنچه در باره‌ی ساعت هوشمند اپل اعلام شد

این فلوچارت در ابتدا با سوال‌های ساده‌ای مثل «آیا به یک ساعت اپل نیاز دارید؟» یا «آیا می‌توانید هزینه آن را بپردازید» آغاز می‌شود، اما در ادامه کمی سوالات پیچیده‌تر و چالشی‌تر می‌شود. اپل واچ نسخه‌های فراوانی دارد؛ کوچک یا بزرگ؟ استاندارد، اسپورت یا ادیشن؟ استیل یا آلومینیوم؟ و انواع و اقسام بندها در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع که کار انتخاب را برای کاربر دشوار می‌کند. در ادامه می‌توانید این فلوچارت را مشاهده کرده و بر اساس آن بفهمید کدام نسخه از اپل واچ برای شما مناسب‌تر است.

apple-watch-flowchart

بله... ما هم سردرگم شده‌ایم!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات