ساعت هوشمند تمام فلزی پبل معرفی شد

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
پبل چندی پیش دومین نسل از ساعت‌های هوشمند رنگی خود را معرفی کرد. امروز این کمپانی نسخه‌ای با جنس بدنه بسیار بهتر را در کنگره جهانی موبایل در معرض نمایش گذاشت. این ساعت هوشمند جدید ساخته پبل نام Time Steel را به خود گرفته و کاملا از جنس فلز است.
تبلیغات

تمام بدنه ساعت هوشمند Time Steel از کناره‌های نمایشگر گرفته تا دکمه‌ها، همگی از فولاد ضدرنگ ساخته شده‌اند و به زودی در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و طلایی در دسترس قرار خواهند گرفت. این نسخه جدید از ساعت هوشمند Time دقیقا همان ابعاد مشابه برادر خود را دارد و تنها ۱ میلی‌متر ضخیم‌تر شده است.

این مقدار ضخامت اضافه شده بد نیست، به علاوه آنکه Time Steel از طول عمر بالاتر باتری تا ۱۰ روز بهره می‌برد. نسخه غیرفلزی این ساعت تنها ۷ روز عمر باتری دارد. اگر به جای نسخه غیرفلزی، قصد خرید Time Steel را داشته باشید، دو بند ساعت از جنس فولاد ضدزنگ و یک بند چرمی دیگر نیز دریافت می‌کنید.

pebble

 امروز پبل در کنار ساعت هوشمند تمام فلزی خود، پلتفرم جانبی سخت‌افزاری را معرفی کرد که به توسعه دهندگان امکان ساخت بند‌های هوشمند برای ساعت می‌دهد تا با استفاده از یک درگاه مخصوص جانبی، قابلیت‌های بیشتری به ساعت بدهند. پبل هم‌اکنون با شرکای خود در حال کار برای ساخت بند‌های هوشمند است. درون این بند‌های هوشمند ممکن است GPS، باتری جانبی یا حتی سنسور شمارش تپش قلب وجود داشته باشد. پبل در صدد است تا پایان سال، بند‌های ساعت‌های خود را نیز هوشمند کند.

میجیکوفسکی، مدیر عامل پبل می‌گوید کاربران می‌توانند با پرداخت مقداری پول نسخه کاملا فلزی ساعت هوشمند رنگی پبل را تهیه کنند. قیمت ویژه Time Steel در کیک‌استارتر۲۵۰ دلار تعیین شده در حالی که قیمت نهایی خرده فروشی این دستگاه ۲۹۹ دلار است. ساعت هوشمند Time Steel اواخر جولای به بازار می‌آید.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات