اولین دستبند هوشمند اچ‌تی‌سی با عنوان Grip معرفی شد

یک‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی در جریان کنفرانس معرفی محصولات خود در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلون اولین دستبند ورزشی‌اش را معرفی کرد. این دستبند هوشمند دارای GPS داخلی است.
تبلیغات

 اچ‌تی‌سی اولین دستبند هوشمند خود را با نام Grip معرفی کرد. این دستبند هوشمند نه تنها اولین دستبند هوشمند سلامتی اچ‌تی‌سی است بلکه اولین همکاری این کمپانی با Armour نیز هست که با استفاده از آن می‌توان اطلاعات مربوط به فعالیت‌هایی نظیر پیاده‌روی و دویدن را ثبت کرد.

رنگ دستبند هوشمند اچ‌تی‌سی مشکی مات است و از وجود یک صفحه‌ی نمایش خمیده بهره می‌برد. دستبند هوشمند اچ‌تی‌سی تاحدودی شبیه به FuelBand 2 نایکی و مایکروسافت بند ردموندی‌ها است. این دستبند هوشمند از وجود پنج سنسور بهره می‌برد که با استفاده از آن می‌توان تمام فعالیت‌های ورزشی را ثبت کرد. یکی از این سنسورها، سنسور GPS است که وجود آن اهمیت فوق‌العاده‌ای برای افرادی دارد که پیاده‌روی کرده یا می‌دوند. Grip قادر است شما را در فعالیت ورزشی نیز راهنمایی کند. دستبند هوشمند اچ‌تی‌سی قادر است با لوازم جانبی خارجی از طریق +AMP متصل شود. عمر باتری این دستبند نیز ۵ ساعت اعلام شد. البته با غیرفعال کردن سنسور جی‌پی‌اس می‌توان عمر باتری را تا دو و نیم روز افزایش داد.

نگاه نزدیک به این دستبند را از دست ندهید:

این دستبند هوشمند با قیمت ۱۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد و براساس اطلاعات ارائه شده شاهد عرضه‌ی آن فقط در آمریکا خواهیم بود.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات