ایسر دستبند سلامتی +Liquid Leap را معرفی کرد: پشتیبانی از همه پلتفرم‌ها

یک‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
ایسر در رویداد اختصاصی که در کنگره جهانی موبایل در بارسلون برگزار کرد، علاوه بر تلفن هوشمند ویندوز فونی خود، از یک دستبند هوشمند سلامتی نیز رونمایی کرده که با همه پلتفرم‌های اصلی موبایل سازگار است.
تبلیغات

در MWC 2015 ایسر نسخه جدیدی از دستبند سلامتی خود، Liquid Leap را رونمایی کرد. این دستبند که +Liquid Leap نام دارد، می‌تواند با اندروید، iOS و دستگاه‌های ویندوزی کار کند. این دستبند هوشمند مجهز به یک نمایشگر ۱ اینچ OLED با رزولوشن ۱۲۸ در ۳۲ پیکسل است تا بتواند اطلاعات سنسورهای بیومتریک خود را از طریق آن به کاربر نمایش دهد. البته شما می‌توانید اطلاع‌رسانی‌های تلفن هوشمند خود را نیز روی این نمایشگر مشاهده کنید و با استفاده از این ابزار کنترل موزیک در حال پخش را به دست گیرید. این دستبند همچنین الگوی خواب کاربر را نیز تحت نظر گرفته و آن را در کنار قدم‌های شمرده شده، کالری‌های سوزانده و فعالیت‌های کاربر در هنگام شنا نمایش می‌دهد.

Acer-Liquid-Leap-smartband-1
Acer-Liquid-Leap-smartband-7

 گفته می‌شود این دستگاه عمر باتری بین ۵ تا ۷ روز داشته و جنس بند آن از پلاستیک است که در رنگ‌های متنوع موجود خواهد بود. بخش اصلی نیز به شکلی منحنی طراحی شده تا ارگونومی بهتری در هنگام تماس با مچ دست کاربر داشته باشد. لیکوئید لیپ پلاس ضد آب هم هست.

Acer-Liquid-Leap-smartband-10
Acer-Liquid-Leap-smartband

دستبند هوشمند جدید ایسر در اروپا، آفریقا و خاورمیانه با قیمت ۷۹ یورو روانه بازار خواهد شد و مشخص نیست که آیا این محصول در بازار ایالات متحده نیز دیده خواهد شد یا خیر.

Acer-Liquid-Leap-smartband-13

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات