ساعت پبل تایم روی کیک‌استارتر قرار گرفت و رکورد زد

سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
تنها ۱ ساعت و ۱۳ دقیقه پس از این که پروژه ساخت نسخه جدید ساعت پبل روی کیک‌استارتر قرار گرفت، توانست مبلغ ۲.۵ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کند! این ساعت پبل تایم نام دارد.
تبلیغات

مبلغ هدفی که برای این پروژه تعیین شده بود، ۵۰۰ هزار دلار بود که تنها طی نیم ساعت اول نزدیک به یک میلیون دلار پیش خرید این محصول روی کیک‌استارتر صورت گرفت.

و‌سایت کیک‌استارتر که استارت‌آپ‌ها از طریق آن به جمع‌آوری سرمایه یا Crowdsourcing می‌پردازند، ادعا کرده که در بین تمام پروژه‌هایی که روی این سایت قرار گرفته‌اند، Pebble Time و سرمایه‌ای که در این مدت کوتاه جمع کرده یک رکورد محسوب می‌شود.

پبل تایم سومین نسخه از ساعت هوشمند پبل محسوب می‌شود که ۱۵۹ دلار قیمت خواهد داشت و ویژگی‌های جدیدی را به کاربران ارائه خواهد داد. نمایشگر این ساعت بر خلاف نسخه‌های پیشین رنگی است و سیستم عامل مبتنی بر نوتیفیکیشن‌های آن بروزرسانی شده است. این ساعت ۲۰ درصد باریک‌تر شده و به یک محافظ نمایشگر گوریلا گلس مجهز شده است.

پبل اولین ساعت هوشمند خود را در سال ۲۰۱۲ در کیک‌استارتر معرفی کرد و پس از این که موفق شد سرمایه مورد نیاز خود را جمع‌آوری کند، آن را تولید و روانه بازار کرد که با استقبال خوبی هم روبرو شد. آنها نشان داده‌اند که می‌توانند رقیبی جدی برای اپل واچ باشند، چرا که ساعت‌های پبل هم با اندروید و هم با iOS سازگار هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات