پبل به زودی ساعت هوشمندی با نمایشگر رنگی و ضخامت کمتر معرفی می‌کند

جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
پبل جزو اولین تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند به شمار می‌رود. اما تا به حال کمپانی‌های بزرگ زیادی که پیش‌تر گوشی هوشمند تولید می‌کرده‌اند، قصد وارد شدن به این عرصه را گرفته‌اند. با این حال به نظر نمی‌رسد پبل رنگ و روی خود را ببازد و تسلیم ساعت‌های هوشمند شرکت‌های مختلف شود.
تبلیغات

وب‌سایت پبل امروز صبح یک شمارش معکوس را شروع کرده که اشاره به معرفی یک ساعت هوشمند دیگر دارد. به گفته کسانی که با این شرکت رابطه نزدیک دارند، پبل قرار است یک ساعت هوشمند با نمایشگر رنگی و بزرگتر تولید کند که شبیه به صفحه نمایش‌های e-paper است. از ضخامت این ساعت نسبت به نسل‌های پیش کاسته شده و دوام باتری با وجود این تغییرات، ثابت مانده است.

انتظار می‌رود ساعت جدید با یک سیستم عامل جدید و یک میکروفون همراه شود و توسعه دهندگان را وارد مرحله‌ای جدید از توسعه اپلیکیشن‌های ساعت هوشمند برای این کمپانی کند. مشاهده و بررسی ضربان قلب همچنان توسط ساعت هوشمند جدید پبل پشتیبانی نخواهد شد. همچنین نمایشگر این ساعت در این نسل جدید نیز لمسی نشده است.

البته ممکن است این شمارش معکوس آغاز شده در وب‌سایت پبل ربطی به رونمایی مدل جدید ساعت هوشمند جدید این شرکت نداشته باشد. با این حال تا سه شنبه همین هفته همه چیز مشخص خواهد شد. برای چک کردن این شمارش معکوس می‌توانید از اینجا وارد وب‌سایت پبل شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات