ریزر نسخه‌ی ارزان‌تر دستبند سلامتی Nabu را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
نزدیک به یک سال از معرفی دستبند سلامت Nabu می‌گذرد که ریزر در CES امسال نسخه‌ی ارزان‌تری از آن را با نام Nabu X رونمایی کرده است.
تبلیغات

 ریزر که در زمینه‌‌ی تولید لوازم جانبی مخصوص بازی فعال است، سال گذشته با معرفی گجت پوشیدنی Nabu همه را متعجب کرد. این گجت قادر است تا اعلانیه‌ها را بر روی دستبند نمایش دهد و فعالیت‌های ورزشی را ضبط کرده و نمایش دهد. ریزر اکوسیستم خاص خود را نیز برای این دستبند طراحی و راه‌اندازی کرد. هر چند Nabu هنوز بصورت گسترده در بازار عرضه نشده، ریزر یک نسخه‌ی جدید از آن را با نام Nabu X رونمایی کرده است.

 دستبند سلامت Nabu X تقریبا تمام امکانات Nabu را دارد اما یک استثنا در این میان وجود دارد و آن عدم وجود نمایشگر OLED است. به این ترتیب امکان نمایش نوتیفیکیشن‌ها در این دستبند هوشمند از طریق صفحه نمایش وجود ندارد و در عوض از طریق سه چراغ LED این موارد به اطلاع کاربر می‌رسند. این LED برای نمایش نوتیفیکیشن‌های مختلف به رنگ‌های متنوع چشمک‌زن می‌شود.

 Nabu X شباهت زیادی به نسل اول Smartband سونی دارد و به اندازه‌ی Nabu اصلی کاربردی نیست. با این حال می‌توان با تعریف درست چراغ‌های LED متوجه‌ی نوتیفیکیشن‌ها شد. ارتباط بین دستبند با گوشی هوشمند نیز به خوبی برقرار می‌شود.

دستبند هوشمند Nabu X با قیمت ۴۹.۹۹ دلار وارد بازار می‌شود، اما ریزر برای جلب مشتری بیشتر، در روزهای ابتدایی عرضه این محصول قیمت ۱۹.۹۹ دلار را برای آن در نظر گرفته است. دستبند سلامت Nabu با قیمت حدود ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات