گارمین دستبند هوشمند خود را با طراحی جاناتان آدلر معرفی کرد

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به اینکه دست‌بند‌های هوشمند را می‌توان مرز بین دنیای مد و فناوری خواند، کمپانی‌های فناوری برای بالا بردن اقبال محصولات خود به سراغ طراحان نام‌آشنای دنیای مد می‌روند. در همین راستا جاناتان آدلر، دست‌بند هوشمند گارمین را طراحی کرده است.
تبلیغات

 امسال گارمین با دست‌بند هوشمند Vivofit 2‌ در نمایشگاه CES 2015 حضور یافته است. این دست‌بند هوشمند را می‌توان بروزرسانی نسخه‌ی عرضه شده در سال گذشته‌ی میلادی خواند که همراه با تغییراتی که از جمله‌ی آن می‌توان به اضافه‌شدن نور پس زمینه‌ اشاره کرد، در این نمایشگاه حاضر شده است. ویووفیت ۲ همچنان از وجود مزایایی چون عمر باتری طولانی به‌همراه صفحه‌ی نمایش همیشه روشن بهره می‌برد. از جمله‌ی بروزرسانی‌های اعمال شده روی این ساعت‌هوشمند می‌توان به طراحی جدید بند‌های آن اشاره کرد که توسط جاناتان آدلر انجام شده است. بند‌های قابل تعویض این دست‌بند هوشمند از دو جنس استیل و چرمی تشکیل شده‌اند که در حالت استیل می‌توان دو حالت بند دانه‌های ریز و نوع کلاسیک را انتخاب کرد. همچنین رنگ بند فلزی را نیز می‌توان طلایی یا رنگ خود استیل انتخاب کرد.

VivoInt2

ویووفیت ۲ در مقایسه با نسل پیشین آن از نظر ظاهری تغییر چندانی به خود ندیده؛ اما از نظر مشخصات فنی می‌توان به اضافه‌شدن سنسور ضربان‌سنج با قابلیت ارتباط با گوشی‌های‌هوشمند اشاره کرد. در تصاویر منتشر شده همچنان می‌توان وجود نوار قرمز رنگ را روی صفحه‌ی نمایش این دست‌بند هوشمند دید که نشان‌دهنده‌ی میزان حرکت کاربر است. گارمین این محصول را در جریان سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

VivoInt

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات