Tag Heuer ساعت هوشمند خود را معرفی می‌کند

دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
سازنده‌ی سوئیسی ساعت‌های کلاسیک TAG Heuer ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای معرفی اولین ساعت هوشمند خود در ماه آینده‌ی میلادی باشد. به نظر می‌رسد این ساعت هوشمند از پردازنده‌ی ساخت اینتل بعنوان قلب پردازشی خود بهره خواهد برد.
تبلیغات

 احتمال می‌رود اولین ساعت هوشمند TAG Heuer در نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی (CES) که در لاس‌وگاس برگزار می‌شود رونمایی گردد؛ اما این احتمال نیز وجود دارد که این رویداد به پس از نمایشگاه و سه‌ماهه‌ی ابتدای 2015 موکول شود.

این ساعت به یک پردازنده‌ی ساخت اینتل مجهز خواهد بود و احتمالا از نظر ظاهری به مدل Withings Activite این شرکت شباهت خواهد داشت که یک ساعت شیک و کلاسیک با قابلیت شمارش گام، سنجش سوزاندن کالری، و نحوه‌ی سیکل خواب کاربر است.

مسلم است که ساعت هوشمند TAG Heuer برخلاف نمونه‌های فعلی که به صفحه‌نمایش لمسی مجهز شده و بیشتر شبیه یک گجت الکترونیک هستند، به یک ساعت مچی کلاسیک شباهت خواهد داشت. این اقدام تگ هیئر چندان غافلگیرکننده نیست. شرکت TAG Heuer در سپتامبر گذشته پس از شایعاتی که مدعی همکاری میان این شرکت و اپل برای تولید ساعت بود، اعلام کرد که به تنهایی در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند است.

ماه گذشته نیز، رئیس بخش ساعت‌های مچی شرکت مادر TAG Heuer یعنی LVMH، صحبت‌هایی در خصوص احتمال معرفی یک ساعت هوشمند به میان آورده بود که گمانه‌زنی‌ها را در این خصوص تقویت می‌کرد.

شرکت‌های فعال در حوزه‌ی گجت‌های همراه نظیر سونی، اپل، موتورولا و سامسونگ پای خود را در کفش سازندگان ساعت کردند و با وجود عدم داشتن تجربه، تلاش کردند نسل جدیدی از ابزارهای پوشیدنی را به دنیا معرفی کنند. در هر صورت باید منتظر ماند و شاهد بود که خود ساعت‌سازان با تجربه‌ی سوئیسی، چه خوابی برای آشفته کردن رویای این گجت‌سازان دیده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات