ساعت هوشمند RunIQ نیوبالانس روز ۲۵ فروردین آپدیت اندروید ور 2.0 را دریافت خواهد کرد

دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی نیوبالانس تأیید کرده است که به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید‌ ور ۲.۰ برای ساعت هوشمند RunlQ، روز ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) منتشر خواهد شد.
تبلیغات

یکی از کمپانی‌هایی که به‌تازگی وارد بازار ساعت‌های هوشمند شده، شرکت نیوبالانس است. این کمپانی اولین محصول خود را اوایل سال جاری معرفی کرد که RunlQ نام دارد؛ اما این دستگاه به دلیل نامعلومی جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل مخصوص ساعت‌های هوشمند گوگل موسوم به اندروید ور ۲.۰ را اجرا نمی‌کند.

البته گوگل انتشار آپدیت اندروید ور ۲.۰ را برای دستگاه‌های سازگار با این به‌روزرسانی کمی به تأخیر انداخت و همین امر سبب شده است کمپانی نیوبالانس این آپدیت را کمی‌ دیرتر برای ساعت هوشمند خود عرضه کند.

خبر خوب اینکه بنا به اعلام شرکت نیوبالانس، آپدیت اندروید ور ۲.۰ سرانجام در تاریخ ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) برای ساعت هوشمند RunlQ منتشر خواهد شد. پس از منتشر شدن این به‌روزرسانی، ساعت هوشمند شما یک نوتیفیکیشن دریافت خواهد کرد. بنابراین دارندگان ساعت هوشمند مورد بحث کافی است چند روز دیگر صبر کنند تا این آپدیت برای آن‌ها در دسترس قرار بگیرد.

نیوبالانس وعده داده است که با انتشار این به‌روزرسانی، استفاده از جی‌پی‌اس در هنگام مرتبط شدن ساعت RunlQ با دستگاه‌های مجهز به iOS بهبود خواهد یافت. همچنین عمر باتری به‌طور کلی ارتقاء یافته و اتصال بلوتوث با دستگاه‌های آی‌اواس بهتر شده است.

اعلان‌های مرتبط با مایل، کیلومتر و فعالیت‌های ورزشی در آپدیت جدید کمی بزرگ‌تر از قبل شده‌اند و حالا می‌توانید زمان دورهای قبلی فعالیت‌های ورزشی خود را نیز مشاهده کنید. علاوه بر آنچه گفته شد، با آپدیت جدید اندروید ور ۲.۰ امکان استفاده از گوگل‌پلی موزیک برای کاربران سیستم‌عامل آی‌اواس فراهم خواهد شد. در نهایت باید اشاره کنیم که با نصب به‌روزرسانی جدید اندروید ور ۲.۰ در ساعت هوشمند RunlQ، حالت‌های جدیدی برای نمایش ساعت اضافه شده است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات