موتو 360، ساعت هوشمندی با طراحی کلاسیک

سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ساعت هوشمند موتو 360 یکی از نوآوری‌های جدید در میان ابزارهای پوشیدنی است که در ایران با پشتیبانی شرکت امتداد پارسه به فروش می‌رسد. موتو 360 دارای پوشش استیل و چرم مشهور جهانی هوروین است و از سخت‌افزار قدرتمندی استفاده می‌کند.
تبلیغات

خدمات پس از فروش این محصول جدید موتورولا بر عهده شرکت امتداد پارسه است که در زمینه عرضه ابزارهای مدرن و فناوری‌های نوین فعالیت می‌کند و غالبا همزمان با توزیع جهانی این محصولات، به معرفی آنها در ایران می‌پردازد.

موتو 360 با طراحی اصیل ساعت‌های کلاسیک و صفحه نمایش OLED با قطر ۴۶ میلی‌متر و وزن ۴۹ گرم تنها ابزار پوشیدنی با طراحی دایره‌ای است که حین کار می‌توان هوشمندی آن را احساس کرد. علاوه بر طراحی زیبا، شیک با استفاده از پوشش استیل ضد زنگ گرفته تا چرم مشهور جهانی هاروین، به راحتی روی هر دو دست چپ و راست جای می‌گیرد و تمامی قطعات آن به دقت انتخاب و مهندسی شده‌اند. شیشه ضد خش کارنینگ گوریلا از دیگر ویژگی های منحصر به فرد موتو 360 محسوب می‌شود که در حفظ و نگهداری آن برای کاربر نقش موثری دارد.

Moto360

موتو ۳۶۰ دارای نمایشگری با رزولوشن ۳۲۰ در ۲۹۰ پیکسل و تراکم ۲۰۵ پیکسل در اینچ مربع است و تنها یک دکمه و میکروفون در کنار آن قرار دارد. طراحی بدنه ضد آب در این ساعت هوشمند می‌تواند عملکرد دستگاه تا ۳۰ دقیقه در عمق یک متری را تضمین کند. این گجت پوشیدنی با تمام ابزارهای مجهز به اندروید 4.4 و 4.3 و همچنین بلوتوث 4 سازگاری است و نه تنها با لمس منوی ساده آن می‌توان از اپلیکیشن های متنوع آن استفاده کرد بلکه موتو 360 حساس به فرامین صوتی است و تنها با گفتن «اوکی گوگل» می توان دستور ارسال پیام و مرور ایمیل‌ها را اجرا کرد و حتی از طریق جی‌پی‌اس روی دستگاه به یافتن آدرس پرداخت.

از دیگر مزایای موتو 360 دو قابلیت بررسی تناسب اندام (fitness tracking) و فعالیت قلب (heart activity) است. اولی با نمایش کالری و میزان فعالیت فیزیکی حین ورزش و حتی شمارش گام ها در طول روز به تناسب اندام و مدیریت فعالیت های ورزشی کمک می‌کند و دیگری با پیگیری روند علایم روزانه و هفتگی بر فعالیت قلب را نظارت می‌کند و تغییرات آن را اطلاع می‌دهد.

دانلود ویدیو

دیگر ویژگی منحصر به فرد موتو 360 شارژ بی‌سیم دستگاه است که برای اولین بار در یک گجت پوشیدنی روانه بازار شده است‌. برای شارژ موتو 360 کافی‌ است آن را روی پایه مخصوص قرار داده و از حداقل یک روز شارژ کامل دستگاه لذت ببرید.

این محصول هم اکنون توسط امتداد پارسه به همراه یکسال خدمات پس از فروش قابل دسترسی است. برای اطلاعات به وب‌سایت امتداد پارسه مراجعه کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات